اجرای بیش از ۳ کیلومتر خط انتقال در روستاهای شهرستان کلاله

اجرای بیش از ۳ کیلومتر خط انتقال در روستاهای شهرستان کلاله

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کلاله گفت: در فروردین ماه سال جاری بیش از ۶/۳ کیلومتر خط انتقال در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسین سعیدی راد با اعلام خبر فوق، افزود: ۶۰۰ متر خط انتقال برق و پست هوایی برای روستای سوار پائین این شهرستان کار شده است.

وی ضمن یادآوری بهسازی ۳ دهنه چشمه با توجه به وقوع سیل در روستاهای این شهرستان، افزود: در این مدت ۱۰ دستگاه تابلو برق و اینورتر تعمیر و راه اندازی شده و نسبت به رفع ۸۰ مورد شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع اقدام شده است.

وی تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را رسالت این دستگاه برشمرد و اضافه کرد: در فروردین ماه امسال ۴۱۴ آزمون کلرسنجی ازشبکه های توزیع ومخازن روستاهای تحت پوشش انجام شده است.

به گفته سعیدی راد، ۱۰۶۹۷ مورد آزمون کلرسنجی و ۱۶۲ مورد نمونه برداری و توزیع ۳۴۷ کیلوگرم پرکلرین و ۳۴۹ کیلوگرم کلر مایع ازشبکه ومخازن روستاهای تحت پوشش انجام شده است.

وی با بیان این نکته که ۹۵ روستا تحت پوشش مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کلاله است، افزود: ۲۰۰۴۰ مشترک با ۷۱۶۴۹ نفر از نعمت آب شرب پاسدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات