رفع  ۲۴ مورد شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای بندرگز

رفع ۲۴ مورد شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای بندرگز

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرگز از ۲۴ مورد رفع شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: این اقدام به همت اکیپ مدیریت آبفار شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان حسین رضایی نوایی با اعلام خبر فوق، افزود: در این مدت پمپ شناور چاه آستون آباد تعویض شده که هزینه آن ۵۳۱ میلیون ریال بوده است.

وی به تعمیر و تعویض سقف موتورخانه چاه های گزشرقی، غربی و وطنا اشاره کرد و گفت: تعمیر و تعویض سقف موتورخانه ۳۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرگز ضمن یادآوری بازدید مشترک مرکز بهداشت و اکیپ فنی کنترل کیفی برای اطمینان از سلامت آب آشامدینی، افزود: در ماه نخست سال جاری ۱۴۲۶ مورد آزمون کلرسنجی و ۴ مورد نمونه برداری میکروبی از آب شرب انجام شده که خوشبختانه نتیجه مورد رضایت بوده است.

وی در خاتمه با بیان این نکته که ۲۳ روستا تحت پوشش مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرگز است، خاطر نشان کرد: ۸۱۹۵ مشترک با ۳۲۷۸۰ نفر جمعیت روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات