شهردار منطقه ۲ ارومیه پاسخگوی مشکلات شهروندان شد
در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه، شهردار منطقه ۲ ارومیه توسط سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه و در چندمین گام از اجرای این پویش، شهردار منطقه ۲ ارومیه توسط سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.
در پویش مدیران پاسخگو که از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در سامانه مردمی ۱۳۷ و با همکاری منطقه ۲ شهرداری ارومیه و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد، بیش از۰ ۶ تماس مردمی برقرار و مدیر منطقه دو شهرداری ارومیه و معاونان وی پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم شدند.
مسائلی همانند آسفالت و زیرسازی، اقدامات عمرانی در سطح منطقه، جمع آوری زباله از جمله مهمترین مطالبات و خواسته ها بودند که مدیریت شهری در منطقه ۲ پاسخگوی شهروندان شد و در راستای حل مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و مشکلات مراجعان، دستورات آنی برای امورات تعدادی از تماس گیرندگان صادر شد.
نظرات