شهردار منطقه ۲ ارومیه پاسخگوی مشکلات شهروندان شد

شهردار منطقه ۲ ارومیه پاسخگوی مشکلات شهروندان شد

در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه، شهردار منطقه ۲ ارومیه توسط سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه و در چندمین گام از اجرای این پویش، شهردار منطقه ۲ ارومیه توسط سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.

در پویش مدیران پاسخگو که از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در سامانه مردمی ۱۳۷ و با همکاری منطقه ۲ شهرداری ارومیه و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد، بیش از۰ ۶ تماس مردمی برقرار و مدیر منطقه دو شهرداری ارومیه و معاونان وی پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم شدند.
مسائلی همانند آسفالت و زیرسازی، اقدامات عمرانی در سطح منطقه، جمع آوری زباله از جمله مهمترین مطالبات و خواسته ها بودند که مدیریت شهری در منطقه ۲  پاسخگوی شهروندان شد و در راستای حل مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و مشکلات مراجعان، دستورات آنی برای امورات تعدادی از تماس گیرندگان صادر شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات