شهردار ارومیه به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد

شهردار ارومیه به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد

شهردار ارومیه در پیام خود به مناسبت روز کارگر گفت: ایمان راسخ به کسب روزی حلال و ایثار و مقاومت در برابر سختی ها و مشکلات روزافزون فضای کاری جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از جمله دلایل موفقیت و توانمندی کارگر ایرانی است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردرای ارومیه، شهردار ارومیه به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:
✍️بسمه تعالی
پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور در تمامی زمینه ها مدیون دستان پرتوانی است که شبانه روزی و خستگی ناپذیر در راه اعتلای سرزمین پرافتخارمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایثارگری کرده و از جان خود مایه می گذارند تا چرخه تولید و خدمات پر رونق باشد.
کارگران این قشر زحمتکش و بی ادعا یکی از مولفه های اساسی در رونق تولید و رشد اقتصادی هستند و بدون آنها هیچگاه توسعه و پیشرفتی نیز در کار نخواهد بود.
ایمان راسخ به کسب روزی حلال و ایثار و مقاومت در برابر سختی ها و مشکلات روزافزون فضای کاری جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از جمله دلایل موفقیت و توانمندی کارگر ایرانی است و این قشر متواضع همواره برای اهتزاز پرچم ایران اسلامی در قله های اقتصادی کوشیده اند.
در شهرداری ارومیه نیز کارگران سرافراز این مجموعه زحمتکش ترین پرسنل هستند و شبانه روزی در بخش های مختلف عمرانی، زیباسازی، فضای سبز، مدیریت پسماند، آرامستان و سایر بخشها می کوشند تا آرامش، آسایش و رفاه شهروندان را رقم بزنند و با دستان توانمند خود توسعه هرچه بیشتر را برای شهرمان به ارمغان بیاورند.
روز کارگر فرصتی است برای قدردانی از زحمات تمامی کارگران و زحمت کشان عرصه کار و تلاش و از درگاه خداوند متعال برای تمامی ایشان آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و موفقیت در تمامی مراحل زندگانی شان را دارم.
حضرت پور
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات