رویدادهای مرکز نجوم ادیب در هفته فرهنگی اصفهان

رویدادهای مرکز نجوم ادیب در هفته فرهنگی اصفهان

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب گفت: به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان این مرکز دو رویداد «آسمان شب» و «رادیو نجوم» را برگزار می‌کند.

رضا شهباز  اظهارکرد: نمایشگاه عکس‌های نجومی با عنوان «آسمان شب» شامل مجموعه‌ای از بهترین آثار عکاسان نجومی است که از روز هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه به طور همزمان در دو گالری شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر گالری نمایشگاه عکس‌های نجومی حدود ۲۰ اثر از آثار ۱۵ عکاس با تجربه نجومی شهر در معرض بازدید علاقه‌مندان درآمده است، افزود: موضوعات عکس‌ها تحت عنوان «عکاسی نمای باز از آسمان شب»، «اعماق آسمان» و «اجرام منظومه شمسی» است.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان ادامه داد: یکی از گالری‌های نمایشگاه عکس در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان از ساعت  ۹ تا ۱۹ و گالری دوم در خانه صفویه واقع در خیابان خاقانی از ساعت ۱۷ تا ۲۱ آماده بازدید علاقمندان است

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه عکس‌های نجومی «آسمان شب» تحت عنوان «همدلی برای ایران» است، عکس‌های به نمایش درآمده با همکاری عکاسان به حمایت از هموطنان سیل زده به فروش خواهد رفت و عواید آن به این امر اختصاص خواهد یافت.

شهباز با اشاره به رویداد دوم مرکز نجوم ادیب، اظهار کرد: ویژه برنامه «رادیو نجوم» با محوریت مبانی نجوم و آیین‌های ملی و مذهبی در فرهنگ عامه از طریق صدای مرکز اصفهان پخش و همزمان در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان با بیان اینکه ثبت نام کلاس‌های آموزشی مرکز نجوم ادیب در حال انجام است و تا پایان هفته‌جاری ادامه خواهد داشت، گفت: این کلاس‌ها در خصوص مبانی نجوم، نجوم کودک، نجوم پیشرفته، نجوم رصدی، اختر فیزیک، کیهان‌شناسی و عکاسی نجومی است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به این مرکز مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۶۶۸۳۵۳۵ تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: مرکز آموزش نجوم ادیب با در اختیار داشتن امکانات تخصصی و با بهره گیری اساتید مجرب، زمینه نگاه عمیق‌تر شهروندان به آسمان را فراهم آورده است
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات