برگزاری دوره آموزشی "پیشگیری از بیماری آلزایمر" در سازمان نظام مهندسی استان یزد

برگزاری دوره آموزشی "پیشگیری از بیماری آلزایمر" در سازمان نظام مهندسی استان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف آموزش پیشگیری از بیماری آلزایمر و همچنین کمک به مبتلایان و خانواده های آنان دوره آموزشی "پیشگیری از بیماری آلزایمر" برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد،تعدادی از اعضای نظام مهندسی ساختمان استان به همراه خانواده در این دوره شرکت نمودند و با موضوع شناخت بیماری آلزایمر و راهکارهای پیشگیری از آن آشنا شدند.

خانم پاریزی مدرس این دوره با اشاره به ضرورت برگزاری دوره آموزشی آلزایمر گفت:علائم بیماری آلزایمر به تدریج ظاهر می‌شود و نمی‌توان زمان شروع دقیق این بیماری را مشخص کرد اما با تشخیص زود هنگام این بیماری می‌توان پیشرفت آن را کند نموده و معلولیت ناشی از بیماری را چندین سال به تعویق انداخت.

وی افزود: هر چه زودتر مساعدت اجرایی در مورد اطلاع‌رسانی، کاهش عوامل خطرساز، تشخیص، مراقبت درمان و حمایت از مراجعین فراهم شود می توان از چالش اقتصادی و بهداشتی این بیماری کاست.

این دوره باهدف ارتقاء میزان دانش و آگاهی عمومی نسبت به این بیماری در راستای پیشگیری و تشخیص زود هنگام بیماری با استقبال خوب خانواده ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه و به صورت رایگان  برگزار شد و در صورت تقاضا دوره تکمیلی نیز برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات