دکتر نصرتی: همدلی، انسجام سازمانی و کیفی کارکردن رمز موفقیت ما در عبور از شرایط کنونی است

دکتر نصرتی: همدلی، انسجام سازمانی و کیفی کارکردن رمز موفقیت ما در عبور از شرایط کنونی است

جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: برای عبور از شرایط کنونی بیش از هر زمانی نیازمند همدلی، انسجام سازمانی و خوب، کیفی و با معیار کارکردن هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مسعود نصرتی که صبح چهارشنبه ۱۱ اردیبشهت در مراسم روز کارگر در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها سخن می گفت، تصریح کرد: امروز رسالت همه مدیران و کارمندان این است که مشکلات و تنگناهای فعلی را به نحو مطلوب مدیریت نمایند و ما باید برای عبور از بحران کنونی و رفع مشکلات بر افزایش انسجام تمرکز نماییم و با همدلی و رفاقت بتوانیم آثار منفی را به حداقل برسانیم و با ارایه راهکار و راه حل به دنبال اصلاح شیوه های انجام امور، افزایش بهره وری و خلق منابع جدید درآمدی باشیم.

وی با تاکید براینکه شادابی و پویایی سازمانی در سایه همدلی و همفکری ایجاد می شود، اضافه کرد: وظیفه تک تک ما اینست که در سایه وحدت و یکپارچگی با تدبیر بتوانیم از دل تهدیدها، فرصت هایی برای حل مشکلات خلق کنیم و سازمان، شهرداری ها و دهیاری ها و کشور را از تنگناها عبور داده و وارد عرصه های جدید کار و خدمت نماییم.

نصرتی با بیان اینکه ضرورت دارد همه مدیران و کارکنان امسال بیش از گذشته پرکار باشند و به فکر بازنگری در برخی برنامه ها و اقدامات به منظور پیشبرد مطلوب اهداف سازمان باشند،‌ تاکید کرد: همه ما باید در این روزهای سخت انگیزه مضاعفی برای خدمت به مردم داشته و دلسوز مردم باشیم و در مشکلات همراه و یاور یکدیگر باشیم.

وی همچنین از سعی و تلاش دلسوزانه، بی‌وقفه و گاه شبانه‌روزی نیروهای بخش خدمات سازمان قدردانی نمود و فرارسیدن روز کارگر را به آنها تبریک گفت و یادآور شد: موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ما منوط به همت، تعهد و تلاش همه کارکنان سازمان است.

در ادامه این مراسم از نیروهای خدمات سازمان با اهدای لوح قدردانی شد.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات