کارگران نمونه شهرداری اهواز تقدیر شدند.

کارگران نمونه شهرداری اهواز تقدیر شدند.

به همت سازمان مدیریت پسماند از کارگران نمونه شهرداری اهواز تقدیر شدند.
مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر به همت سازمان مدیریت پسماند با دعوت از کارگران شهرداری و حضور شهردار اهواز، رییس واعضای شورای اسلامی شهر، معاونین ومدیران مناطق شهری برگزار شد.
شهردار اهواز در این مراسم گفت: بزرگداشت مقام کارگر، تقدیر از تلاش، مساعی و مجاهدت های کارگران شهرداری در یکسال گذشته است.

کتانباف عنوان کرد: کارگران صف اول خدمت رسانی به شهروندان هستند که با عملکرد آنهاست که افکار عمومی ماراقضاوت خواهند کرد.
شهردار اهواز با اشاره به نقش کارگران شهرداری اهواز در مدیریت سیلاب گفت: تلاش می کنیم در جهت رفاه حال شهروندان اهواز هر چه زودتر پارک های ساحلی را بازسازی و جاده های ساحلی را آماده عبور و مرور نماییم ،در همین زمینه روز جمعه هفته جاری در اقدامی جهادی و با یک حرکت چند هزار نفری بهسازی جاده های ساحلی با حضور کارکنان وکارگران شهرداری اهواز صورت می دهیم.
کتانباف در پایان سخنان خود از همه کارگران شهرداری اهواز تقدیر وقدردانی کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در این مراسم که به میزبانی و مشارکت فعال این سازمان برگزار شد، اجرای برنامه هایی چون پخش مناجات ، استند آپ ،شعبده بازی ،نمایش طنز وسخنرانی شهردار اهواز بود.

محمد رضا قنواتی با اشاره به اینکه مراسم امروز جهت قدردانی و پاسداشت زحمات کارگران برگزار شد، عنوان کرد: کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند و در هر جامعه ای از بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود باعث چرخش زندگی، توسعه وپیشرفت می شود .

از مهمترین برنامه این بزرگداشت تقدیر از ۳۳ کارگر نمونه خدمات شهری از مناطق هشتگانه شهرداری اهواز بود که به آنها هدایا و لوح تقدیر اهدا شد.

در حاشیه این مراسم از بین ۲۵۵۰نفر کارگرانی که موفق شدند نخستین آزمون جامع سنجش اطلاعات قراردادهای در بخش واگذاری امور خدمات شهری را بگذرانند به ۱۹۰۵ نفر از آنها که نمره قبولی را در این آزمون کسب کردند گواهینامه تعلق گرفته است.

این آزمون ۲ ماه پیش با حضور کلیه مدیران مناطق هشتگانه، معاونین خدمات شهری مناطق و مسئولین امور نواحی خدمات شهری مناطق هشتگانه، مسئولین امور شهر، ناظر ویژه و ناظرین عالیه سازمان مدیریت پسماند برگزار شده بود.

قنواتی در پایان یاد آور شد: شهرداری مدیون تلاش های صادقانه و بی وقفه کارگرانی است که شبانه روز به ارائه خدمات مطلوب به منظور رضایتمندی شهروندان می پردازند و باید همواره پیگیر حقوق و مطالبات این قشر زحمتکش باشیم.









لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات