سایت آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افتتاح شد

سایت آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افتتاح شد

سایت آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افتتاح شد

فاز اول سایت آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افتتاح شد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در آئین افتتاح این سایت آموزشی بیان داشت : برق ، اساساً یک صنعت زیربنائی و تخصصی است و ایجاد چنین فضاهایی برای ارتقای آموزش همکاران بسیار ضروری و اثر گذار است .

سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که راه اندازی این سایت با بهره گیری از امکانات موجود، یک اقدام ارزشمند محسوب  می شود گفت: استفاده مناسب و حداکثری از امکانات این فضای آماده شده برای فعالیت های عملی دوره های آموزشی فنی ، قطعاً موجب افزایش دانش و تجربه کارکنان می گردد .

سرپرست دفتر منابع انسانی شرکت توزیع برق استان نیز با ارائه گزارشی از روند راه اندازی این سایت آموزشی اظهار داشت : برای برگزاری دوره های فنی و تخصصی که نیاز به طی کلاس های عملی از جمله صعود و فرود از پایه ، نحوه احداث شبکه و تجهیزات متعلق به آن و چگونگی نجات فرد مصدوم از بالای تیر برق دارد ، وجود این فضای آموزشی یک ضرورت محسوب می شود .

بامداد یغمائی افزود: شبکه فشار ضعیف سیمی و کابل خودنگهدار ، پایه های برق سیمانی و چوبی ، تابلوی عمومی ، ترانس ، برق گیر ، کات اوت ، سکوی ترانس و سرکابل زمینی، برای فاز اول این سایت آموزشی تهیه و استقرار یافته و برای دوره های آموزشی عملی ارائه خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات