فاز اول نرم افزار آرشیو الکترونیکی یکپارچه شهرداری ارومیه راه اندازی شد

فاز اول نرم افزار آرشیو الکترونیکی یکپارچه شهرداری ارومیه راه اندازی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه از راه اندازی نرم افزار آرشیو الکترونیکی یکپارچه شهرداری ارومیه خبر داد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ یاسر اسدپور اظهار کرد: حجیم بودن اسناد چاپی، صرف زمان زیاد برای جستجو در آنها و هزینه بالای فضای فیزیکی نگهداری اسناد و امنیت پایین بایگانی،از جمله مشکلاتی است که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه را بر آن داشت تا سیستم آرشیو الکترونیکی یکپارچه را برای مجموعه شهرداری طراحی و پیاده سازی نماید.

وی افزود: در روشهای سنتی و دستی بایگانی اسناد امکان دستکاری ،از بین رفتن ، صدمه دیدن و حتی مخدوش شدن وجود دارد در حالیکه با الکترونیکی شدن اسناد و ایجاد گردش الکترونیک اسناد ، این احتمال به حدود صفر می رسد. در شهرداری ارومیه نیز این نیاز سالیان متمادی وجود داشت و تکنولوژی عرضه شده توانسته نیازهای گسترده شهرداری را پوشش دهد.

اسدپور گفت: این نرم افزار در فاز اول با همکاری معاونت فنی عمرانی در آن سازمان پیاده سازی و تا به حال تعداد ۱۶۸۶۳ سند از اطلاعات پروژه های تقاطع آذربایجان،کمربندی دوم شهر ارومیه، تقاطع مادر، تقاطع مدرس، تقاطع میثم، تقاطع امام علی (ع) و تقاطع امامت در سیستم ثبت و بایگانی شده است و در فازهای بعدی کل مجموعه شهرداری ارومیه به این نرم افزار مجهز شده و تمامی اسناد شهرداری بصورت الکترونیکی بایگانی خواهد شد.

رئیس سازمان فاوا از قابلیت های این نرم افزار به امکان تعریف هر نوع فیلد اطلاعاتی برای هر نوع سند، امکان تعیین فیلدهای یکتا برای جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری، امکان ثبت تصاویر و یا هر نوع فایل الکترونیکی برای اسناد، امکان ثبت پیوست‌های اسناد، امکان جستجوی اسناد بر اساس فیلدهای اطلاعاتی تعریف شده، کدینگ اسناد، کد فیزیکی ، مدت زمان اعتبار باقیمانده سند و هر نوع اطلاعات دیگر سند، ارتباط با نرم افزار دبیرخانه اشاره کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات