تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر راه اندازی گردید

تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر راه اندازی گردید

سعید اکرم خانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: در راستای طرح تکریم شهروندان ارجمند تلفن گویای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادهای سازمان راه اندازی گردید.
وی در ادامه افزود: شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن ۴۵۲۲۴۹۷۰ و ۴۵۲۲۴۹۷۲ داخلی ۸ انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس دهی اتوبوس، مینی بوس و تاکسی اعلام و پاسخ دریافت نمایند.
اکرم خانی خاطر نشان نمود: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان شاهین شهری در قالب ناوگان حمل و نقل یکی از مهمترین اقدامات و خدمات شهرداری شاهین شهر است ، گفت: در این راستا سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان، سالانه ناوگان خود را تجهیز می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات