عملیات احداث پل روگذر همسان پل کابلی به زودی آغاز می شود

عملیات احداث پل روگذر همسان پل کابلی به زودی آغاز می شود

به گزارش شهریار ، بابک شریفی ضمن اعلام خبر برگزاری مناقصه عمومی احداث پل همسان واقع در ضلع غربی پل کابلی، گفت: بر اساس ردیف بودجه تصویبی و ابلاغ معاونت عمرانی مرکز با برگزاری مناقصه عمومی عملیات اجرایی این پروژه مهم به زودی آغاز می شود.
وی افزود: بنا بر تاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز تلاش می کنیم با دقت بیشتر در کیفیت اجرا و در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی این پل را به اتمام برسانیم.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز سال ۹۸ را سالی پرکار و فعال برای خدمت رسانی مجموعه بزرگ شهرداری تبریز و بخصوص سازمان عمران به عنوان بازوی اجرائی شهرداری دانست و گفت: چندین پروژه مهم در نقاط مختلف شهری به این سازمان محول شده است و بر این اساس تلاش تمامی کارکنان سازمان عمران بر این است که در پایان سالجاری، نمره قابل قبولی را از شهروندان محترم تبریز دریافت کنیم.
گفتنی است پروژه پل همسان که در ضلع غربی پل کابلی اجرا می شود، بلوار شهید باکری را بصورت مستقیم به ضلع شمالی بلوار شهریار متصل کرده و با اعتبار یکصد میلیارد ریال با کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ تبریز اجرا می شود و بعد از اتمام، موجب انتقال مستقیم ترافیک بلوار شهید باکری به چایکنار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات