هزینه ۹ میلیارد تومانی تملک و سامان‌دهی گجیل

هزینه ۹ میلیارد تومانی تملک و سامان‌دهی گجیل

به گزارش شهریار به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی امروز و تنگناهای مالی مدیریت شهری، برای همه روشن است و نیازی به بازگو کردن ندارد اما با این حال در این شرایط خاص اقتصادی، شهرداری منطقه ۴ هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد تومان را به یکی از بافت‌های قدیمی و پرتراکم شهر صرف کرده و در همین راستا ۲۳ باب واحد تجاری را تملک و آماده انتقال دستفروشان باغ گلستان کرده است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر تملک، عملیات عمرانی، فضاسازی و آسفالت‌ریزی در وسعتی بالغ بر یک هزار متر مربع از ضلع جنوبی گجیل نیز توسط منطقه ۴ صورت گرفته ‌است.
امجدی عنوان کرد: باغ گلستان اگرچه در محدوده خدمات منطقه ۴ نیست، اما سعی کردیم تعاملی کارساز با مجموعه‌های مرتبط داشته باشیم و از فرصت ایجاد شده در گجیل، برای کاستن از مشکلات باغ گلستان بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه دستفروشان باغ گلستان، طی ضوابط قانونی و مراحل مشخصی به بازارچه جدید گجیل انتقال می‌یابند، افزود: این روند قانونی، قطعاً به ثبات کسب ‌و کار، رونق داد و ستد و اصلاح وضعیت بازارچه منجر می شود.

شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: عملیات سامان‌دهی در ضلع جنوبی گجیل، به پایان رسیده و با سپری‌شدن مراحل قانونی، طرح انتقال دستفروشان باغ گلستان به این محل طی هفته آتی آغاز می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات