مدیریت مصرف آب در هر شرایطی ضروری است

مدیریت مصرف آب در هر شرایطی ضروری است

شهردار اصفهان گفت: هنوز کمبود آب جبران نشده و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تامین آب مورد نیاز تکمیل نیست، پس در هر شرایطی باید در مصرف بهینه آب توجه کنیم.

قدرت الله نوروزی صبح امروز -شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با توصیه به شهروندان در خصوص مصرف بهینه آب اظهارکرد: امسال همچون سال گذشته باید در مصرف آب مدیریت داشته باشیم، درست است که آب در زاینده رود جاری است و امیدواریم مستدام باشد، اما باید به این نکته توجه کرد که هنوز کمبود آب جبران نشده و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تامین آب مورد نیاز تکمیل نیست، پس در هر شرایطی باید در مصرف بهینه آب توجه کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان افتخار دارد به مناسبت روز «کار و کارگر» جشنی را به مدت پنج شب برای کارگران بخش خدمات شهری شهرداری از جمله کارگرانی که نظافت شهر و فضای سبز را بر عهده دارند، برگزار و در شهر رویاها میزبان آنها و خانواده آنها است که البته این جشن‌ها همچنان ادامه دارد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از شهروندان اصفهانی می خواهم به احترام تلاش کارگران عزیز با فهم و درایت خود و با رعایت نظافت شهر، حفظ فضای سبز و... در کاهش آلام کارگران در محیط شهر موثر باشند.

وی با تاکید بر حفظ پاکیزگی شهر با همکاری شهروندان، تصریح کرد: هر زباله‌ای که به زمین انداخته می‌شود به ازای آن قامت انسانی برای جمع‌آوری آن خم می‌شود، بنابراین همه باید در حفظ زیبایی‌های شهر کمک کرده و تلاش کنیم شهر زیباتر و پاکیزه‌تر از همیشه مناسب برای زندگی باشد.

نوروزی پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان ماه «میهمانی خدا» که روح معنویت را در شهر نمایان می‌کند و زیبایی‌های زیادی دارد، تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد همه مردم از خیر و برکات و زیبایی‌های این ماه به خوبی بهره‌مند شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات