انتشار اوراق مشارکت قطار شهری و BRT در خردادماه ۹۸

انتشار اوراق مشارکت قطار شهری و BRT در خردادماه ۹۸

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای فاز دوم خط دو قطار شهری اصفهان و ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط ویژه اتوبوس‌های تندرو در نظر گرفته شده که در خردادماه سال جاری منتشر خواهد شد.

مرتضی طهرانی اظهار کرد: فروش اولیه ۱۰۰ میلیون تومان اوراق مشارکت در اسفندماه سال گذشته انجام شد تا از بودجه ۹۷ استفاده کرده باشیم.

وی با اشاره به تاریخ انتشار اوراق مشارکت تصریح کرد: برای تعیین تاریخ انتشار اوراق مشارکت مذاکراتی با صندوق‌های تامین مالی انجام شده  است و تا خردادماه منتشر خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با اشاره به استفاده از اوراق مشارکت برای اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر گفت: شهرداری اصفهان می‌کوشد تا از اوراق مشارکت که جزء برنامه‌ها و قانون دولت است برای اجرای پروژه‌های عمرانی به خصوص در راه‌اندازی قطار شهری استفاده کند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان قطار شهری اصفهان ۴۸ درصد تاخیر فعالیت‌های خط دو قطار شهری اصفهان مربوط به تملکات است گفت: با توجه به این موضوع مهم دستور کاری برای مناطق ۱۰ و ۱۴ صادر می‌شود تا سرعت کار تملیک ایستگاه‌ها را افزایش دهند.

طهرانی تصریح کرد: با توجه به اینکه فضای ایستگاه‌های خط دو در فضایی بزرگتر از حد نیاز طراحی شده، مقرر شد با همکاری مشاور تا حد امکان با حفظ استانداردها تملک فضای ایستگاه‌ها کمتر شود.

وی گفت: با تدابیر اندیشیده شده برای احداث ایستگاه های خط دو قطار شهری و تامین مالی آن عقب افتادگی‌های اعلام شده به زودی جبران خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات