فاز دوم تقاطع شهید کجباف (چهارشیر) در خرداد ماه افتتاح می شود

فاز دوم تقاطع شهید کجباف (چهارشیر) در خرداد ماه افتتاح می شود

شهردار اهواز به همراه رییس، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهر از فاز دوم تقاطع چند سطحی شهید کجباف( محور L۲۰۰ ) بازدید کردند.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این بازدید که کتانباف شهردار اهواز، سنواتی رییس، باباپور نایب رییس، فلسفی، قنوات، موسی پور، حاجتی، لطفعلی زاده و جهانبخشی، اعضای شورای اسلامی، کاظمی نژاد دستیار ویژه عمرانی استاندار خوزستان، صفری معاون فنی و عمرانی و لویمی معاون حمل و نقل ترافیک حضور داشتند، حاضرین ضمن بازدید از پروژه در جریان آخرین پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.
در حاشیه این بازدید کتانباف شهردار اهواز، از افتتاح فاز دوم تقاطع چند سطحی شهید کجباف( محور L۲۰۰ ) در خرداد ماه خبر داد و گفت: این مسیر که ترافیک خودروها از سمت بلوار نخل به سمت فلکه فرودگاه که یکی از پرترددترین مسیرهای میدان شهید بندر است را پوشش می دهد.
در ادامه رییس شورای اسلامی شهر نیز تشکر از زحمات شهرداری اهواز اذعان کرد: خوشبختانه ( محور L۲۰۰ ) طبق برنامه با تامین مالی مناسب و به موقع بزودی به بهره برداری رسیده و یکی از گره های ترافیکی برطرف می شود.
عبالزهرا سنواتی در خصوص فاز سوم پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف بیان کرد: این مرحله از پروژه شامل احداث محورL۵۰۰  است که از اول اردیبهشت آغاز شده و امیدواریم با تامین منابع مالی تا پایان امسال به شهروندان عزیز تقدیم شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات