اجرای ۶۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و انشعاب فاضلاب در شرق شهرستان شوش

اجرای ۶۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و انشعاب فاضلاب در شرق شهرستان شوش

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد داغری" با اشاره به این که شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای اجرای شبکه فاضلاب شهر شوش یک طرح در قالب ۲ پیمان را در دست اجرا دارد، افزود: یک پیمان در مدت زمان ۱۸ ماه در بخش غربی شوش با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در حال انجام است که در این قرارداد ۷۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ۵۰ کیلومتر انشعاب فاضلاب اجرا خواهد شد.
وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۳۰ درصد و میزان لوله‌گذاری انجام گرفته را ۲۳ کیلومتر اعلام و اذعان داشت: در مجموع با اجرای این ۱۲۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب در بخش غربی شوش ۵ هزار اشتراک به مشترکان واگذار خواهد شد.
داغری اجرای شبکه جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب در بخش شرقی شوش را، دیگر پروژه فعال شرکت آبفای خوزستان در شهر شوش معرفی کرد و در خصوص این پروژه ادامه داد: در این عملیات، در مجموع ۶۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.
مجری طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر شوش اذعان داشت: با اجرای ۶۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب در منطقه خضیره شوش، ۳ هزار فقره انشعاب فاضلاب در شرق شوش وارد مدار بهره‌برداری و تصفیه قرار می‌گیرند.
داغری جمعیت تحت پوشش در افق طرح ۱۴۲۵ در شهرستان شوش را ۳۳ هزار اشتراک فاضلاب ذکر کرد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات