سال گذشته ۱۴۰۰۰۰ میلیون ریال برای نگهداری تاسیسات آبرسانی روستاهای استان هزینه شد

سال گذشته ۱۴۰۰۰۰ میلیون ریال برای نگهداری تاسیسات آبرسانی روستاهای استان هزینه شد

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان هزینه نگهداری تاسیسات آبرسانی روستاهای استان در سال گذشته را حدود ۱۴۰۰۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بالغ بر ۱۲۰۰۰ میلیون ریال نیز در بخش کنترل کیفی هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان بهزاد هرمزی با اعلام خبر فوق، افزود: در این مدت بیش از ۹ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال مرمت شده است.

وی رفع نواقص شبکه، خط انتقال و انشعابات را ۱۳ هزار و ۴۶۷ مورد اعلام کرد و گفت: در این بخش افزون بر ۱۱۰۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با بیان این نکته که در سال گذشته ۴۹۳ مورد تابلو برق تعمیر و تعویض شده، اضافه کرد: هزینه تعمیر و تعویض این تابلو برق ها حدود ۱۴۰۰۰ میلیون ریال شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۲۸ دستگاه شناور تعمیر و تعویض شد که معادل ۱۹۱۴۹ میلیون ریال هزینه دربرداشت.

هرمزی با اشاره به تعمیر و تعویض ۸ دستگاه پمپ سطحی، افزود: ساخت و مرمت حوضچه و موتورخانه، نصب کنتور حجمی، تعمیر یا تعویض و مرئی سازی شیرآلات از دیگر اقدامات این شرکت در سال گذشته بوده است.

وی ضمن یادآوری لایروبی و لوله گذاری ۱۷ حلقه چاه، گفت: این لایروبی و لوله گذاری ۲۰۴۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به ارائه آب شرب سالم و بهداشتی به روستائیان تاکید کرد و افزود: در سال گذشته ۱۴۷۵۹ مورد آزمون میکروبی، ۷۸۵۴۲۹ مورد آزمون کلرسنجی و ۱۳۸۰۰ مورد آزمون کدورت برای اطمینان از سلامت آب شرب انجام شده که خوشبختانه نتیجه مورد رضایت بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰۰ کیلوگرم کلر مایع و حدود ۳۸ کیلوگرم پرکلرین در این مدت مصرف شده است.

هرمزی در خاتمه ضمن یادآوری این نکته که شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ۸۰۵ روستا را تحت پوشش دارد، افزود: ۲۲۸۶۳۱ مشترک با ۸۰۱۷۴۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات