همه باید بدانند پیشرفت و آبادانی شهر مدیون تلاش کارگران است/دست همه شما را میبوسم

همه باید بدانند پیشرفت و آبادانی شهر مدیون تلاش کارگران است/دست همه شما را میبوسم

شهردار اصفهان از تلاش و تعهد همه کارگران بخصوص کارگران شهرداری برای اداره شهر تشکر کرد و درخشش شهر اصفهان در عرصه‌های مختلف را مدیون تلاش آنان دانست.

قدرت الله نوروزی بعد از ظهر امروز شنبه ۱۴ اریبهشت ماه در شهر رویاهای اصفهان و در جمع کارگران شهرداری گفت: روز کارگر را به همه کارگران زحمت‌کش در همه عرصه‌ها به ویژه کارگران تلاشگر شهرداری اصفهان، خانواده‌های محترم و فرزندان آنان تبریک می‌گویم.

وی افزود:کارگران از صبح تا شب زحمت می‌کشند تا شهر چهره زیبای خود را حفظ کرده و آسایش و آرامش برای مردم ایجاد شود، خوشحالم که امسال شهرداری اصفهان توانست با این ابتکار کارگران شهرداری را به همراه خانواده‌های آنان چندین شب در این مکان جمع کرده و جشنی برپا کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: حضور کارگران و خانواده‌های آنان در این محیط باصفا و در یک جمع خانوادگی موجب ایجاد شور و نشاط می‌شود، امروز جامعه ما بیشتر از همیشه به شور و نشاط نیاز دارد و کارگرانی که اینگونه زحمت می‌کشند باید بیشتر از همه تکریم شوند.

نوروزی گفت: بسیار خوشحالم که این برنامه دل کارگران، خانواده‌ها و فرزندان آنان را اگرچه برای مدت کوتاهی  شاد کرد و قطعا چنین برنامه‌هایی ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: آرزوی ما ایجاد شهری امن و با شور ونشاط است، شهری که کارگران در آن تلاش کنند و هرکس در مسیر خود خدمت‌گزار مردم باشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهری که دیگران موقع ورود به آن، شهر را زیبا دانسته و از شما تشکر کنند، شهری با چهره زیبا و فضایی شکوفا با پارک‌ها، باغ ها و خیابان‌های تمیز مدیون همت والای شما است.

نوروزی تصریح کرد: دست همه شما را می‌بوسم،  از همه شما تشکر می‌کنم و به شما اطمینان می‌دهم همانند پایان سال که حقوق‌ شما به موقع پرداخت شد، تلاش داریم در این سال نیز حقوق‌ها به موقع پرداخت و کرامت انسانی شما حفظ شود.

شهروندی درجه یک و دو ندارد

وی تاکید کرد: همه شهروندان اصفهانی هستند و همه کارمندان و کارگران اصفهانی باید از امکانات موجود برخوردار شوند، نه تنها در چنین شب‌هایی بلکه در طول سال  نیز همه فرصت‌ها باید برای همه کارکنان فراهم شود زیرا ما نمی‌توانیم شاهد تبعیض بین کارگران  و دیگر کارکنان باشیم.

شهردار اصفهان گفت: آرزوی ما این است تا شما با دلخوشی، امید و با خیال راحت به کار خود ادامه دهید زیرا  اگر کارگران در شهر مشغول نباشند هر روز شاهد افتتاح کلنگ زنی و آبادانی در این شهر نخواهیم بود.

نوروزی بیان داشت: همه باید بدانند که اگر پیشرفت و آبادانی در شهر ایجاد می‌شود مدیون تلاش این کارگران عزیز است، ما در همه جا حامی کارگران هستیم زیرا تلاش‌های شما کارگران  موجب شده تا به عنوان مدیران این شهر در همه ایران افتخار کنیم.

وی افزود: اگر پارسال شهرداری اصفهان توانسته به عنوان بهترین شهرداری در جذب بودجه‌ها عمل کند و اگر شهرداری سال قبل مدال‌های بسیاری در عرصه حمل و نقل، تعالی سازی سازمانی و دیگر موارد دریافت کرده است به دلیل تلاش کارکنان و زحمت‌کشان در حوزه‌های مختلف کارگری بوده است.

شهردار اصفهان در پایان تصریح کرد: این اتحاد، انسجام، وحدت و مدیریت عمل کردن به وظیفه است، از همه شما سپاسگزارم و امیدوارم این برنامه‌ها آنگونه شایسته شما است اجرا شده و کرامت انسانی همه انسان‌ها حفظ شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات