نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند/فرهنگ سازی از سنین پایه برای کودکان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند/فرهنگ سازی از سنین پایه برای کودکان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: نگاه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بیرجند معطوف به فرهنگ سازی در سنین پایه برای خردسالان و کودکان است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ فاطمه زهرا هلال بیرجندی روز گذشته در جمع مجموعه پیش دبستانی شمیم مهر که برای تبریک روز شوراها در شورای اسلامی شهر بیرجند حضور یافتند اضافه کرد: آموزش کودکان از سنین پایه در زمینه های مختلف می تواند باعث فرهنگ سازی در خصوص موضوعات تربیتی و مباحث شادابی آنها شود .

وی ادامه داد: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تلاش می کنیم بیرجند شهر نشاط و شادابی و شهر دوستدار کودک باشد .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر عنوان کرد: از مهدهای کودک و پیش دبستانی ها دعوت می کنیم تا ضمن بازدید از حوزه شهرداری و پارکهای سطح شهر، با نظرات خود در پیشبرد امور شهری و سنین پایه، یاریگر مدیریت شهری باشند.

هلال بیرجندی افزود: یکی از شاخصه های شهر خوب، شهر شاد است و این اتفاق نمی افتد به جز اینکه فرزندان این شهر، شاد و راضی بوده که نتیجه رضایتمندی آنها به خانواده و جامعه برمی گردد و می تواند باعث داشتن یک شهر با نشاط گردد.

موهبتی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز ضمن تبریک روز شوراها اذعان داشت: همدلی و وفاق در مجموعه مدیریت شهری کاملا مشهود می باشد.

وی یادآور شد: عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری بیرجند در اجرای پروژه های مختلف و زیباسازی سطح شهر که با رضایت حداکثری شهروندان همراه می باشد جای تقدیر و تشکر دارد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات