عملیات بتن ریزی مسیر زیرگذر پل شهید علم الهدی منطقه دو در حال انجام است

عملیات بتن ریزی مسیر زیرگذر پل شهید علم الهدی منطقه دو در حال انجام است

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز از اجرای عملیات بتن ریزی مسیر زیرگذر پل شهید علم الهدی در بلوار ساحلی این حوزه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، دغاغله تصریح کرد: با توجه اجرای عملیات شکافت آسفالت، خاکبرداری، سنگ و آهک ریزی بمنظور بهسازی مسیر بلوار ساحلی محدوده زیرگذر پل شهید علم الهدی در روزهای گذشته انجام شده و بتن ریزی لاین دوم مسیر این زیرگذر نیز هم اکنون در حال انجام است.

وی افزود: این عملیات بمنظور ترمیم، بهسازی و افزایش استحکام زیرگذر پل شهید علم الهدی که در ایام طغیان رودخانه کارون، روزها در آب بوده و خسارتهای زیرساختی دیده بود، انجام شده است .

وی اضافه کرد: عوامل این منطقه جهت خدمت رسانی به شهروندان از روزهای گذشته بصورت شبانه روزی و با تمام توان برای اتمام طرح بهسازی و بازگشایی کامل این زیرگذر تلاش کردند.

وی با عنوان اینکه عملیات مشابهی در لاین دوم بلوار ساحلی این محدوده به اجرا درآمده است، بیان کرد: درتدوام عملیات اجرائی و بهسازی بلوار ساحلی، بازگشایی مسیر شمال به جنوب این محور بمنظور تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه شهری به اتمام رسیده و هم اکنون نیز عملیات مشابه بتن ریزی در مسیر جنوب به شمال این زیرگذر در حال اجرا است که انشاالله بزودی به اتمام خواهد رسید.

مدیر منطقه دو در پایان گفت: در حال حاضر بمنظور کاهش ترافیک در سطح منطقه مسیر شمال به جنوب بلوار ساحلی محدوده زیرگذر پل شهید علم الهدی تا آماده شدن مسیر دوم دوطرفه شده است تا شهروندان بتوانند همزمان از مسیر رفت و برگشت جهت سهولت در تردد خود استفاده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات