سومین نشست کارگروه شهر...

سومین نشست کارگروه شهر...

سومین نشست کارگروه شهر دوستدار کودک در دفتر معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری یزد، سومین نشست کارگروه شهر دوستدار کودک با حضور عامری عضو شورای اسلامی شهر، فرهمند معاون شهرسازی و معماری، صالحیان معاون خدمات شهری، ملازینلی و صفدر پور روسای سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی و سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این جلسه درخصوص تبدیل باغ فخار به پارک ویژه کودکان، ایجاد پارک کلینیک تخصصی در زمینه رشد حوزه های شناختی کودکان و تقویت جسمانی و تعادلی و تمرکزی بزرگسالان، ایجاد پارک خلاقیت و بازیافت و اقدام  در راستای تهیه طرح ارزیابی کیفیت محیطی و اسناد برنامه ریزی شهر یزد بحث و تبادل نظر شد.

مجتبی فرهمند معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد دراین خصوص گفت: براساس تعاریف سازمان های بین المللی نظیر یونیسف، در حدود ۳۵% جمعیت شهر یزد را کودکان تشکیل می دهند و این موضوع ضرورت عزم و توجه جدی ما را به نیازهای این گروه از شهروندان آشکار می سازد.

وی افزود: تلاش داریم تا ضمن اقدامات کالبدی و فرهنگی مناسب، در زمینه شناسایی بهتر وضع موجود، تهیه ضوابط مربوطه و در نهایت تدوین طرح جامعی در مسیر دستیابی به شهری دوست دار کودک قدم برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات