مصدومیت سه نفر بر اثر برخورد...

مصدومیت سه نفر بر اثر برخورد...

بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام رانندگی و برخورد شدید خودرو با ستون در زیرگذر حکیمیان منجر به مصدومیت و محبوس شدن سه نفر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، ساعت ۲۳:۳۰ شب چهاردهم اردیبهشت ماه در اثر رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام رانندگی برخورد شدید خودروی ۴۰۵ به ستون زیرگذر حکیمیان، منجر به مصدومیت و محبوس شدن سه نفر شد.

محمدرضا رحیمی معاون عملیات سازمان گفت: زمانی که رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی یزد به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره هشت و سه را با دو دستگاه خودروی عملیاتی به مسیر زیرگذر سه راه حکیمیان اعزام کرد.

وی که در محل حضور داشت در مورد این حادثه افزود: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به علت عدم توانایی در کنترل خودرو از مسیر اصلی خود منحرف و با شدت به یکی از ستون های زیرگذر برخورد می کند و می ایستد، و این حادثه رقم می خورد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به این که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق خودرو را قطع کرده و با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند، افزود: در جریان این حادثه سه نفر سرنشین خودرو به نام های الیاس و ابراهیم – خ و حمیدرضا – ر ، مصدوم و داخل اتاقک خودرو محبوس می شود که آتش نشانان در یک عملیات خیلی حساس آن ها را به بیرون منتقل و تحویل عوامل اورژانس نمودند.

رحیمی با بیان این که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود، گفت: به خاطر ریخته شدن مقدار زیادی روغن در سطح آسفالت و خطر آفرین بودن محل لذا نیروهای عملیاتی پس از تامین ایمنی محل، به ایستگاه های خود مراجعت نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات