لزوم اشاعه فرهنگ خدمتگزاری در میان همکاران

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: فرهنگ خدمتگزاری که در عقاید اسلامی بسیار به آن پرداخته شده است، بایستی در میان همکاران نهادینه شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در نشست شورای فرهنگی که با حضور اعضاء این شورا برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش نیاز خدمت رسانی به مردم انجام کار فرهنگی است و در شرایط کنونی کشور به شدت نیازمند  خدمت رسانی فرهنگی می باشیم تا از به وجود آمدن سنت های غریبی که در حال اتفاق افتادن در جامعه است، جلوگیری شود؛ چرا که پیروی از  این سنت های غیر متعارف موجب به وجود آمدن رقابت هایی منفی در عرصه فرهنگی خواهد شد.

وی با بیان  اینکه جامعه نیازمند یک جراحی فرهنگی است، عنوان کرد: در چند دهه گذشته در عرصه فرهنگی بیشتر به مسائل ظاهری اهمیت داده ایم در حالی که نیازمند وجود مسوولین و اساتیدی هستیم  تا با تحلیل و بررسی مبانی فرهنگی جامعه معضلات پیش رو را حل و فصل نمایند.

رضوی همچنین با اشاره به اینکه به نیازهای افراد باید توجه ویژه شود،یادآور شد: در  شرکتی که ۷۰ درصد نیروهای آن را پرسنل شرکتی تشکیل داده اند،  فرهنگ سازی  شرایط خاص خودش را خواهد داشت، چرا که این افراد با توجه به میزان کاری که انجام می دهند، به دنبال  اجرا شدن عدالت در حق خویش هستند و عدم توجه به این موضوع تبعات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت ضمن تاکید بر  انجام خدمات روانشناسی برای همکاران تصریح کرد: نادیده انگاشتن مشکلات همکاران، بر روند کاری آنان تاثیرات چشمگیری را خواهد داشت و این امر بالطبع شرکت را با مشکلاتی عمیق درگیر خواهد کرد.

وی راه اندازی و آغاز به کار تعاونی مصرف شرکت را نمونه ای از توجه به نیازهای همکاران عنوان کرد و افزود:  انجام تسهیلاتی مانند سفرهای زیارتی و سیاحتی با انعقاد تفاهم نامه  میان شرکت و آب و فاضلاب استان تهران در جهت استفاده کردن از ظرفیت های هر دو شرکت  می تواند به عنوان راهکاری مناسب در راستای توجه به همکاران قلمداد شود.

رضوی همچنین اضافه کرد: با توجه به اینکه نیروهایی در قالب قراردادهای گوناگون در شرکت مشغول به کار هستند که هنوز فرصت ازدواج برای آن ها فراهم نشده، شرکت می تواند به منظور تسهیل در این امر مهم و مقدس از ظرفیت هایی مانند بیمه و بانک ها برای دریافت وام  استفاده کند.

مدیر عامل شرکت در پایان سخنان خود بر برگزاری بازدید ها و گلگشت های خانوادگی تاکید و خاطر نشان کرد: این  بازدید ها می تواند از تاسیسات شرکت  صورت گیرد تا خانواده های همکاران نیز از نزدیک با نحوه تامین آب آشنا شده و جذابیت های لازم را  برای آن ها داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات