ادامه همایش بزرگ مهندسان معمار استان یزد

ادامه همایش بزرگ مهندسان معمار استان یزد

همایش بزرگ "مهندسان معمار پیشکسوت استان یزد, در سها و تجربه‌ها" که روز شنبه چهاردهم اردیبهشت از ساعت ۱۹ در سالن خیام هتل صفائیه آغاز شده بود ، به مدت چهار ساعت ادامه یافت.
در این همایش پس از سخنرانی رئیس سازمان ،مهندس سید منصور سید علاقبند رئیس انجمن صنفی مهندسان معمار استان یزد و دبیر هیئت مدیره سازمان در سخنان خود پیشینه معماری معاصر استان یزد از ابتدای قرن جاری تاکنون را تشریح کرد و گفت: این همایش با هدف ایجاد هویت ذهنی بین معماران استان اعم از جوانان و پیشکسوتان برگزار شده تا مهندسان معمار رابطه خود با گذشته ، حال و آینده را بازشناسی کنند و تبادل فکری و تجربی بین آنان صورت گیرد.
در این همایش که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولانی از رده‌های مختلف شهرداری، راه و شهرسازی و استانداری در جمع مهندسان معمار حضور داشتند، تنی چند از پیشکسوتان معماری در یک محفل تخصصی و علمی و تجربی شرکت کردند. آقایان دکتر اولیا، مهندس حماسی، مهندس صادقیان، مهندس امیری اردکانی ، مهندس جلیلیان، مهندس جلالیان،مهندس زارع،مهندس جانفدا ،مهندس مسعودی و مهندس قریشی در این محفل به بیان دیدگاه‌های خود در مورد هنر و فن و عشق و شغل معماری پرداختند .
این مراسم با اهدای تندیس یادبود به معماران برتر ادامه یافت.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات