توزیع کارت نسیم حمایت اجتماعی برای کلیه پرسنل شهرداری

در دومین نشست هم اندیشی با رابطان اجتماعی واحد‌های تابعه شهرداری عنوان شد:

توزیع کارت نسیم حمایت اجتماعی برای کلیه پرسنل شهرداری

افرادی که عضو شبکه‌ی شهروندی شوند، از تخفیفات و مزایای ویژه برخوردار خواهند شد

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان در دومین نشست هم اندیشی با رابطان اجتماعی واحد‌های تابعه شهرداری به تشریح برنامه های اجتماعی و فرهنگی تدارک دیده در سال جدید برای پرسنل شهرداری و خانواده آنها پرداخت.

به گزارش کرمان آنلاین، محمدعلی جوشایی با بیان اینکه مجموعه شهرداری از پرسنل زیادی تشکیل شده است که در بخش های مختلف شهرداری در حال فعالیت هستند، افزود: طی سال های گذشته اقدامات مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی متعددی توسط معاونت فرهنگی انجام می شد و از دوره‌ی جدید شهرداری طی سال گذشته با برنامه ریزی و مدیریت جدی تر این اقدامات به‌صورت پررنگ تر در حال انجام است .

وی ادامه داد: قریب ۵۰ رشته مختلف در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ زیر مجموعه این معاونت توسط مدرسان متخصص در حال آموزش است که استقبال شهروندان از این امکانات بیشتر از پرسنل شهرداری و خانواده آنهاست که جای تامل دارد .

جوشایی از راه اندازی «شبکه شهروندی و شورای محلات »خبر داد و از کلیه پرسنل شهرداری خواست عضو این شبکه شوند.

وی افزود: کلیه دوره‌های آموزشی، اقدامات فرهنگی و رفاهی با هزینه‌های بسیار مناسب در زیر مجموعه‌های این معاونت در حال برگزاری است و افرادی که عضو شبکه‌ی شهروندی شوند، از تخفیفات و مزایای ویژه برخوردار خواهند شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه متاسفانه شاهد افزایش آمار طلاق و آسیب های اجتماعی در بین مردم هستیم، افزود: با توجه به مشکلات موجود در زندگی روزمره افراد، نیاز است با ارائه‌ی خدمات اجتماعی و فرهنگی، در جهت رفع و کمتر شدن مشکلات آنها اقدام شود .

جوشایی در ادامه از توزیع «کارت نسیم حمایت اجتماعی برای کلیه پرسنل شاغل شهرداری» خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات، مشکلات و مسائل درج شده در این کارت، برنامه ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات درج شده افراد انجام می‌شود.

وی از پرسنل شهرداری خواست نسبت به پر کردن «کارت نسیم حمایت اجتماعی» اقدام کنند و در هنگام تکمیل فرم، دقت و توجه کافی را داشته باشند.

جوشایی ادامه داد: ممکن است در بین پرسنل شهرداری و خانواده‌ی آنها افراد نخبه، مدال آور ورزشی، مقام‌آور در بخش های هنری، فرهنگی و آموزشی وجود داشته باشد که با پر کردن این فرم، می‌توان آنها را شناسایی و از توانمندی های آنها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان واحد‌های مختلف شهرداری بهتر است  بخشی از توان و بودجه خود را صرف آرامش پرسنل کنند، از رابطان اجتماعی خواست در این خصوص توضیحات لازم را به مدیران واحد خود ارائه دهند .

در ادامه مسئول دفتر حمایت اجتماعی کارکنان و بازنشستگان شهرداری با اشاره به اینکه این دفتر با هدف ایجاد آرامش و زندگی شاد برای پرسنل شهرداری راه اندازی شده است، گفت: هم اکنون کارت شناسنامه اجتماعی پرسنل تحت عنوان کارت «نسیم حمایت اجتماعی »تحویل رابطان اجتماعی واحد‌های مختلف شهرداری داده شده است که تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند، فرم های پر شده را تحویل این مجموعه دهند.

زهرا شعاعی هدف از توزیع و جمع آوری این کارت ها را تحلیل اطلاعات و برگزاری کارگاه های اجتماعی و روانشناسی با هدف زندگی شاد عنوان کرد و گفت: کارگاه ها و فعالیت های اجتماعی و روانشناسی متناسب با تحلیل داده‌های اطلاعات برای هر مجموعه یا فرد متفاوت پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه علاوه بر حمایت از پرسنل شاغل، بازنشستگان را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد ، خاطرنشان کرد: در این راستا این مجموعه سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰صبح میزبان بازنشستگان شهرداری است که برای آنها در سال جاری کارگاه ها و اردوهای درون شهری و برون شهری تدارک دیده شده است .

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید jalseedarerefah.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید joshaee.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات