وزیر ورزش را استیضاح کنید /  به احترام بررسی مجدد استاندار رای گیری شهردار صورت نگیرد

وزیر ورزش را استیضاح کنید / به احترام بررسی مجدد استاندار رای گیری شهردار صورت نگیرد

در نود و یکمین جلسه شورا؛ بهراد ذاکری:
وزیر ورزش را استیضاح کنید / به احترام بررسی مجدد استاندار رای گیری شهردار صورت نگیرد
وزیر ورزش را استیضاح کنید / به احترام بررسی مجدد استاندار رای گیری شهردار صورت نگیرد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - در نود و یکمین جلسه شورای شهر رشت، بهراد ذاکری خواستار استیضاح وزیر ورزش شد.
عضو شورا با ابراز تاسف از حوادث پیش آمده در بازی فوتبال داماش و سپیدرود، اظهار داشت: گیلان همواره به جرم سرسبزی از همه چیز عقب مانده است و متاسفانه به دلیل عدم اتحاد نمایندگان و قدرتی که باید در دفاع از حق مردم داشته باشند، محروم واقع شدیم.
ذاکری به تبعات اجتماعی شکست بازیهای تیم سپیدرود و داماش اشاره نمود و بیان داشت: حق این تیم ها شفاف خورده شد و هر بی طرفی می تواند بگوید تبانی صورت گرفته است و در بازی داماش نا داوری و بی عدالتی صورت گرفت و مشهود بود که بغضی درکار بوده است.
امروز وظیفه تک تک نمایندگان گیلان و رشت و شورا این است که در کنار مردم جلوی این بی عدالتی را بگیرند و چهره های سیاسی فقط از تیم ها عکس یادگاری نگیرند.
طرفداران تیم ها همواره نمونه بوده اند. امروز وظیفه ماست از حق ایشان دفاع کنیم. همان مافیایی که برنامه ۹۰ را حذف می کند، همان مافیا باعث چنین داوری شد.
وی خواستار استیضاح وزیر ورزش شد.
ذاکری در بخشی از نطق خود در مخالفت با تعجیل در انتخاب شهردار گفت: مخالفم امروز شهردار انتخاب شود و معتقدم مقصر اصلی در تاخیر طولانی در روشن شدن وضعیت شهردار، شورا بوده که با لجبازی و منفعت طلبی شهرداری را به این وضع کشانده است و این تعجیل رو امروز به گردن وزارت کشور انداختن، فرار کردن از مسئولیت است.
وی افزود: در عدم اعطای حکم علیقلی زاده، نمایندگان مردم در مجلس دخالت مستقیم کردند تا عدم صلاحیت صورت گیرد. بماند که برخی از اعضای شورا نیز نقش داشتند.
ذاکری ابراز کرد: تشکر می کنم از استاندار که جانب بی طرفی را در انتخاب شهردار در پیش گرفت. رایزنی استاندار به صلاح شهر است و باید به احترام رایزنی ایشان صبر کنیم اما بر فرض آنکه سریع و طی دو روز شهردار انتخاب کنیم، باز تا حکم از سوی وزارت کشور اعطا شود، ۲ ماه طول می کشد. اگر وزارت کشور خواست حکم علیقلی زاده را دوباره بررسی کند، بخاطر کمک به وضع موجود رشت بوده است. اگر می خواهیم تصمیمی از پیش تعیین شده بگیریم، شفاف بگویم، می خواهیم شهردار مورد نظر خودمان را بزاریم و نمی خواهیم علیقلی زاده شهردار رشت باشد.
عضو شورا تاکید کرد: بنده رای خودم را خواهم داد، هرچند با حمایت های یک جریان فکری خاص وارد شورا شده باشم. اگر شورا بسمت انحلال رفت، مقصر خود شوراست و بارها تذکرات خصوصی را در این باره داده ام ولی گوش شنوایی نیست.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات