آغاز مجدد نهضت آسفالت در خیابان های علی آباد  توسط منطقه ۳

آغاز مجدد نهضت آسفالت در خیابان های علی آباد توسط منطقه ۳

مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز از شروع مجددد پروژه خدمات رسانی و اجرای قیر پاشی و آسفالت در خیابان های کوی علی آباد خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ اهواز ، مجتبی یوسفی مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان شریف کوی علی آباد در راستای ارائه عادلانه خدمات برای رفع محرومیت از تمامی محلات ، نهضت آسفالت در منطقه ۳ در سال جدید از خیابان ها و معابر زیرسازی شده کوی علی آباد مجددا آغاز شد.
وی اظهار کرد: این حجم از عملیات در خیابان های انتهای کوی علی آباد و معابری که از سال گذشته کار زیرسازی و آماده سازی آنها انجام گرفته بود ، هم اکنون فعال شده است و با تلاش و نظارت حوزه فنی و عمرانی این منطقه و همکاری گسترده سازمان عمران شهرداری اهواز از روز گذشته تا کنون در بیش از ۲۱۰۰ متر مربع از این معابر ، قیرپاشی و آسفالت صورت گرفته است و همچنان ادامه دارد.
یوسفی خاطر نشان کرد: سال گذشته به همت مجموعه عوامل شهرداری اهواز و تلاش شبانه روزی کارشناسان حوزه فنی منطقه ۳ با اجرای بیش از ۴۰/۰۰۰ متر مربع زیرسازی آسفالت، رونق و آبادانی به این نقطه ااز سطح منطقه که برای سال ها از نعمت زیرساخت مناسب و اسفالت بی بهره بودند صورت پذیرفت که پس از اتمام آن نیز کار         زیر سازی سایر معابر خاکی نیز بطور ویژه در دستور کاری قرار گرفت که هم اکنون به لطف خداوند در حال تکمیل عملیات است.
مدیر منطقه ۳ گفت: همزمان با این عملیات، پروژه جداگانه دیگری برای تعریض و احداث جاده دسترسی ایمن برای ساکنین شریف کوی علی آباد و تردد ایمن تر در ورودی این منطقه در نظر گرفته شده است و هم اکنون نیز کار تسطیح و نخاله برداری و آماده سازی آن برای آسفالت در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات