شهروندان سنندجی تا اجرای کامل  طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای با پارکبان ها تعامل وهمکاری لازم را داشته باشند

شهروندان سنندجی تا اجرای کامل طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای با پارکبان ها تعامل وهمکاری لازم را داشته باشند

رئیس پلیس راهور استان کردستان ظهر امروز در مصاحبه با صدا وسیمای مرکز کردستان اعلام نمود : پس از برگزاری جلسه روز گذشته شهردار سنندج با پیمانکار طرح پارک حاشیه ای ومتعهد شدن پیمانکار به اجرای سریعتر هوشمند سازی پارک حاشیه ای ، شهروندان تا زمان اجرای کامل طرح با پارکبان های سطح شهر تعامل وهمکاری لازم را داشته باشند.
به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شهرداری سنندج : در پی اخبار منتشر شده در برخی خبرگزاریها و فضای مجازی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پارکبان های سطح شهر ظهر امروز شهردار سنندج بهمراه رئیس پلیس راهور استان کردستان در مصاحبه با صدا وسیمای مرکز کردستان مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی اعلام نمودند.
شهردار سنندج اظهار داشت : این شهرداری در راستای رفع مشکلات پارک حاشیه ای نظیر عدم شفافیت مالی وهمچنین رفاه حال شهروندان طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای سطح شهر را در دستور کار خود قرار داد.
مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : پس از تصویب طرح در شورای شهر و همچنین کمیته فنی شورای ترافیک این طرح بعنوان یک بسته سرمایه گذارتهیه وتدوین شد و فراخوان آن منتشر شد.
وی با بیان اینکه انتخاب پیمانکار طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای سطح شهر در یک فرآیند کاملا قانونی انجام شده است گفت : خوشبختانه پیمانکار برنده این فراخوان از شرکت های دانش بنیان وبومی استان است.
مهندس صیدی عنوان کرد: پس از انتخاب پیمانکار و همچنین عقد قرارداد این شرکت بر اساس جدول زمانبندی می بایست تا شهریور ماه سالجاری نسبت به اجرای کامل طرح هوشمند سازی و نصب سنسورهای لازم در سطح شهر اقدام کند و تاز مان اجرای طرح پارکبان ها بصورت دستی فعالیت خود را انجام دهند.
وی گفت : در چند وقت پیش اعتراضاتی در خصوص عملکرد این شرکت به مسولان شهرداری و راهنمایی و رانندگی اعلام شد که اخیراً در خبر های منتشر شده مصاحبه ای از فرمانده پلیس راهور مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت پارکبان ها منتشر شد که بلافاصله جلسه ای با حضور کمیته فنی شورای ترافیک وپیمانکار اجرای طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای برگزار شد.
مهندس صیدی افزود : در این جلسه برخی مشکلات نظیر رایگان بودن نیم ساعت اولیه پارک و عدم هوشمند سازی معابر وهمچنین خط کشی خیابان های اصلی مطرح شد و بصورت کامل مشکلات موجود بررسی شد.
وی اعلام کرد : در پایان جلسه پیمانکار متعهد شد بصورت پایلوت دو خیابان آبیدر و پاسداران مقابل دانشگاه آزاد بصورت کامل هوشمند سازی کنند.
مهدس صیدی افزود : همچنین پیمانکار متعهد شده نسبت به طراحی سنسورهای تاپایان اردیبهشت ماه سالجاری اقدام وجهت تایید فنی به پلیس راهور، شهرداری و استانداری تحویل و اواسط مرداد ماه بصورت کامل در معابر نصب تا طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای بصورت کامل اجرا شود.
شهردار سنندج از شهروندان درخواست نمود : تا زمان اجرای طرح به مسولان شهرداری و راهنمایی و رانندگی و همچنین شرکت اجرا کنند این طرح اعتماد کنند و ما را در اجرای یکی از طرحهای هوشمند سازی در سطح شهر یاری کنند.

شهروندان سنندجی تا اجرای کامل هوشمند سازی طرح پارک حاشیه ای با پارکبان ها تعامل وهمکاری لازم را داشته باشند
رئیس پلیس راهور استان کردستان اظهار داشت : خوشبختانه جلسه بسیار خوبی با حضور کارشناسان و پیمانکار اجرای طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای برگزار شد و مشکلات این طرح بصورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سرهنگ رمضان نادری اعلام کرد : یکی از مشکلات این طرح عدم اجرای نیم ساعت رایگان پارک خودروها بود که با نصب سنسور و اجرای هوشمند سازی این مشکلات برطرف خواهد شد
وی اعلام کرد : با توجه به صورتجلسه منعقد شده و متعهد شدن پیمانکار به تسریع در اجرای طرح هوشمند سازی پارک حاشیه ای از تمامی شهروندان در خواست می شود تا اجرای کامل هوشمند سازی طرح پارک حاشیه معابر با پارکبان های سطح شهر همکاری وتعامل لازم را داشته باشند.
سرهنگ نادری افزود : همکاران راهنمایی و رانندگی تا اجرای کامل طرح با مسولان اجرا کنند طرح و همچنین شهرداری همکاری لازم را خواهد داشت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات