آموزش آتش نشانی به بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان

طی یک سال گذشته :

آموزش آتش نشانی به بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان

۷۵۰۰ دانش آموز از ایستگاه های آتش نشانی بازدید کردند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از آموزش آتش‌نشانی به بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری با بیان اینکه تهیه نقشه ممیزی ایمنی مکانی شهر کرمان یکی از مهمترین کارهایی بود که در سال گذشته انجام شد، افزود: همکاران آتش نشانی حدود ۶۵۰ پروانه ساختمانی را بررسی و دستورالعمل‌های ایمنی را ابلاغ کردند.

وی گفت: هم چنین در مدت یاد شده بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان آموزش‌های آتش نشانی را فرا گرفتند و ۷۵۰۰ نفر از دانش آموزان از ایستگاه های آتش نشانی بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: در سال گذشته بازدید های مختلفی از املاک ناایمن شهر، جایگاه های CNG و مراکز فروش سیلندرهای گاز، اماکن عمومی و پرخطر مانند مطب‌های پزشکان و مراکز تجاری انجام شد، ضمن اینکه بازار بزرگ کرمان نیز مورد بازدید قرار گرفت و دستورالعمل های ایمنی ابلاغ گردید.

عسکری با بیان اینکه با بیمارستان های سطح شهر تفاهم نامه هایی به منظور آموزش مسائل ایمنی و پیشگیری از حوادث منعقد کردیم، شرکت در شوراهای آموزش و پرورش به منظور بررسی ایمنی و بازدید از مدارس شهر کرمان،  اضافه کردن شش عدد شیر برداشت آب و آتش نشانی در سطح شهر،آموزش بیش از ۱۳۰۰ نفر از پرسنل سازمان ها و برگزاری ۴۲ مورد مانور مختلف با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی در سطح شهر، را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات