دیدار مردمی نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان و شهردار منطقه چهار با شهروندان

دیدار مردمی نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان و شهردار منطقه چهار با شهروندان

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان و شهردار منطقه چهار با شهروندان ساکن خیابان شهید «اسدآبادی» در مسجد ابوالفضل(ع) دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، علی بهرامی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند شهردار منطقه چهار، گفت: یکی از برنامه های مهم شورای اسلامی شهر، برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مدیریت شهری است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در این منطقه نیاز بیشتری به ارائه خدمات شهری است، هم اکنون اقدامات خوبی از جمله آسفالت، احداث بوستان، جدول گذاری و... در حال اجراست.

بهرامی تصریح کرد: پیگیری و راه اندازی شوراهای اجتماعی محلات و انتخاب شهردار محله های فعال از خدمات ارزشمند این دوره از شورا و شهرداری می باشد که با جدیت در حال پیگیری است.

در ادامه مهندس مومنی گزارشی از اقدامات انجام شده و درحال انجام این منطقه ارائه داد و تصریح کرد: مشکلات اصلی و اساسی محلات مختلف پس از بررسی و اولویت بندی برحسب توان مالی رسیدگی و برطرف خواهد شد.

مومنی اظهار داشت: برای رسیدن به شهری آباد و پویا نیاز به مشارکت بیشتر مردم و پرداخت به موقع عوارض سالیانه است تا شهرداری بتواند خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه نماید.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید mantaghe۴babahrami.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات