بازدید مدیرعامل شرکت آبفار  گلستان از تخریب تاسیسات آبرسانی ناشی از رانش زمین در  مینودشت

بازدید مدیرعامل شرکت آبفار گلستان از تخریب تاسیسات آبرسانی ناشی از رانش زمین در مینودشت

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از تخریب تاسیسات آبرسانی روستاهای صفی آباد و توسکاچال شهرستان مینودشت که در اثر رانش زمین ایجاد شده، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی در بازدید از تاسیسات آبرسانی این ۲ روستا دستور رسیدگی فوری به قطعی آب آشامیدنی اهالی روستا را داد.

بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: برای برقراری موقت آب شرب روستاهای صفی آباد و توسکاچال تاکنون ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

با بیان این نکته که ۱۲۰۰ متر خط انتقال در این ۲ روستا اجرا شده، افزود: با تلاش اکیپ مدیریت بحران استان، آب آشامیدنی اهالی روستا در کمتر از ۳۶ ساعت وصل شد.

به گفته هرمزی، در زمان قطعی، آب شرب این روستاها از طریق ناوگان تانکر سیار انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان رقم خسارت تاسیسات آبرسانی ناشی از رانش زمین را ۴۰۰۰ میلیون ریال برشمرد و گفت: ارزیابی رقم این خسارت تا به این لحظه است و در صورت ادامه رانش زمین و تخریب تاسیسات آبرسانی این رقم افزایش خواهد یافت.

وی در خاتمه یادآور شد: با وصل آب شرب روستاهای صفی آباد و توسکاچال ۶۶۵ خانوار با ۲۲۷۳ نفر جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات