دیدار رئیس اداره روابط عمومی آبفار خراسان رضوی با مدیر آموزش و پرورش گناباد

دیدار رئیس اداره روابط عمومی آبفار خراسان رضوی با مدیر آموزش و پرورش گناباد

به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم، رئیس اداره روابط عمومی آبفار خراسان رضوی به همراه سرپرست آبفار گناباد با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، رئیس اداره روابط عمومی آبفار خراسان رضوی در این دیدار ضمن تبریک روز معلم و قدردانی از همکاری اداره آموزش و پرورش گناباد در برگزاری جشنواره های نخستین واژه “آب” به نقش هدایت گرانه معلمان اشاره کرد و گفت: نقش معلمان ستودنی است زیرا نقش تربیتی آنان در فرآیند تعلیم و تربیت از طریق حماسه سازی در اندیشه‌های جدید دانش آموزان در راستای کسب زندگی بهتر و حضور عالمانه تر در اجتماع بسیار مهم است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد نیز با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب باید از سطوح پایین تر و مهدهای کودک آغاز شود، اظهار کرد: برای آنکه بتوانیم فرهنگ درست مصرف کردن را در جامعه ترویج کنیم باید آموزش و فرهنگ سازی را از خردسالان آغاز کنیم و تنها در این صورت است که می توانیم بگوییم فرهنگ مصرف بهینه آب را از ریشه آغاز کرده ایم.

در این دیدار به پاس همکاری مدیر آموزش و پرورش با امور آب و فاضلاب روستایی گناباد و گرامیداشت روز معلم با اهدا لوح تقدیر از ایشان تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات