برگزاری جلسه بررسی وضعیت پروژه قطار حومه ای شهرستان مبارکه

برگزاری جلسه بررسی وضعیت پروژه قطار حومه ای شهرستان مبارکه

جلسه ای با حضور نمایندگان فرمانداری ، شرکت فولاد مبارکه ، شرکت عمران مجلسی و مشاورطرح به میزبانی شهرداری مبارکه در راستای بررسی وضعیت پروژه قطار حومه ای شهرستان مبارکه برگزار شد .

در این جلسه مهندس رئیسی مدیر واحد قطار حومه ای شهرداری مبارکه شروع بکار کمیته استملاک را ضروری دانست و گفت : شرکت مشاور در گام نخست باید نسبت به ارائه کروکی استملاک با اولویت بندی ۷ کیلومتر مسیر حد فاصل فولاد مبارکه به شهر مبارکه و مسیر حد فاصل شهر مجلسی تا فولاد مبارکه اقدام نماید .

وی افزود : یکی از موضوعاتی که باید بررسی و در طراحی مورد توجه قرار گیرد دسترسی های اراضی کشاورزی است . بخشی از این مسیر از مجاورت قنات عبور می کند و باید رعایت الزامات در طراحی لحاظ شود .

رئیسی با اشاره به گذشت چهار سال از آخرین توافقات اظهار کرد : حدود ۴ سال از آخرین توافقات می گذرد ولی بدهی ها به مالکین پرداخت نشده است و شایسته است با حضور کارشناسان شرکت فولاد مبارکه ،این موضوع در شهرداری مبارکه بررسی و تصمیم گیری قطعی برای حل مشکل پرداخت بدهی ها اتخاذ شود .

مدیر واحد قطار حومه ای شهرداری مبارکه  ضمن ذکر بخشی از معایب و مزایای عبور مسیر قطار حومه ای از رفوژ میانی مسیر مبارکه – اصفهان ، در خصوص بررسی مسیر مذکور تاکید نمودند .



لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات