برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان انار

در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۸ جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان انار در سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضا عضو این شورا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۸ جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان انار در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضا عضو این شورا برگزار گردید .

در ابتدا مهندس کاردوست مدیر امور منابع آب با اشاره به تاثیر نصب و راه اندازی کنتور های هوشمند و تاثیر آن بر منابع آب زیرزمینی نکاتی ارائه نمود و همچنین بر تاثیر اقدامات آن اداره  در چندین سال گذشته بر کاهش افت سطح آب تاکید کرد. وی در ادامه به حد و حریم بستر رودخانه های منتهی به شهرستان اشاره و یادآور شد: در صورتی که شرکت مشاور نقشه های حد و حریم بستر رودخانه ها را به طور کامل ارائه نماید اقدامات لازم  جهت بازگشایی مسیر رودخانه ها با کمک ارگان های مربوطه صورت می پذیرد .

وی در پایان خواستار خاموشی حداقل ده روزه موتور پمپ های کشاورزی در زمان آفت قارچ درختان پسته شد .

همچنین مهندس زهرودی فرماندار شهرستان انار به نقش خاموشی ها بر حفظ منابع آب زیرزمینی تاکید نمود و خواستار اقدامات لازم جهت بازگشایی مسیر رودخانه های شهرستان شد .

لازم به ذکر است اعضا حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات مطرح شده ارائه نمودند و در پایان از زحمات مهندس زهرودی فرماندار شهرستان در همکاری جهت مدیریت و جلوگیری از وقوع سیلاب به وسیله لوح تقدیری که از سوی مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمان تهیه گردیده بود تشکر نمودند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات