تقدیر ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب از دکتر جمالی نژاد

تقدیر ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب از دکتر جمالی نژاد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و رییس کارگروه مدیریت شهری و روستایی این ستاد قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، متن تقدیرنامه فوق به این شرح است:

برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای دکتر جمالی نژاد

رئیس محترم کار گروه مدیریت شهری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سلام علیکم

حمد و سپاس خداوند سبخان را که در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به توفیق الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، مردم متدین، بصیر و شرافتمند ایران اسلامی، با لحظه شناسی و لبیک عملی به مقتدای عظیم اشان و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حماسه ای خیره کننده و سترگ را در حساس ترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

ملت سلخشور، فهیم و دشمن شناسی که با استعانت از خداوند قادر متعال با یاد و نام احیاگر اسلم ناب محمدی حضرت امام خمینی و شهیدان طریق الهی و حضور تماشایی، اعجاب انگیز، آگاهانه و با شکوه، زیباترین جلوه های قدرت لایزال الهی را در راهپیمایی پر شور و شعور یوم الله بیست و دوم بهمن ۱۳۹۷ و طلیعه دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند و برگ زرین و درخشان دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار تاریخ ام القرای جهان اسلام افزودند.

تجلی حماسه مایه مباهات همبستگی و استکبار ستیزی که جز با بصیرت و انسجالم آحاد امت حزب الله همیشه حاضر در صحنه، همدلی، صمیمت و وظیفه شناسی توام با اهتمام و مساعدت تحسین بر انگیز قاطبه دست اندر کاران خدوم و گرانقدر میسر نبود. لذا بر حسب وظیفه و با تاسی به حدیث شریف رضوی:

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل

اهتمام ستودنی و تلاش های بی شائبه نشات گرفته از باور دینی، انقلابی و ولایی جناب عالی و همکاران ارجمندتان را ارج نهاده، ضمن تقدیر و سپاس قلبی، مزید توفیقات تان را از ذات اقدس احدیت جل و علا مسالت می نمایم.

جزاکم الله عن الاسلام و الامسلمین خیر الجزاء

نصرت الله لطفی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات