قدردانی پارلمان شهری از شهرداری تبریز

قدردانی پارلمان شهری از شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، کریم صادقزاده تبریزی با بیان این مطلب افزود: تلاش های دکتر ایرج شهین باهر شهردار تبریز به دلیل حضور در نخستین دقایق آتش سوزی در محل و در اختیار گرفتن فرماندهی عملیات اطفا حریق شایسته تقدیر است.

صادقزاده تبریزی به عنوان سخنگوی شورای شهر تبریز همچنین از مدیرعامل سازمان آتش نشانی و تیم عملیاتی این سازمان در اطفاء این آتش سوزی تشکر کرده و گفت: نیروهای آتش نشانی شهرداری تبریز بارها، فداکاری و جانفشانی مثال زدنی خود را در حوادث مختلف نشان داده‌اند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی تبریز اظهار داشت: متاسفانه شامگاه چهارشنبه در سرای دودری بازار تبریز (ایکی قاپولی لار)، آتش سوزی مهیبی اتفاق افتاد که با حضور به موقع، تلاش ها و از خودگذشتگی‌های بی نظیر آتش نشانان زحمتکش تبریز در کمتر از پنج ساعت، عملیات اطفاء حریق صورت گرفت.

وی افزود: این تلاش به موقع مانع از وارد شدن خسارات بیشتر به دیگر مغازه ها و اصناف بازار شده است که قدم بسیار مهم و ارزشمندی در جهت حفظ این اثر مهم تاریخی و هویتی شهرمان بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است تا علت وقوع چنین اتفاقات تلخ و زیان بار، توسط کارشناسان ریشه یابی شود تا دوباره شاهد چنین حوادثی نباشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات