شهرداری با دست پر از ایام رمضان استقبال می کند/پیش بینی برگزاری بیش از پنجاه عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان

شهرداری با دست پر از ایام رمضان استقبال می کند/پیش بینی برگزاری بیش از پنجاه عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه با پیش بینی های قبلی و با بیش از پنجاه عنوان برنامه و هدف در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و رسانه ای به استقبال ماه مبارک رمضان رفته است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و برنامه های روابط عمومی شهرداری برای این ماه اظهار کرد: در این راستا دوره جمع خوانی قرآن کریم در نمازخانه مرکزی شهرداری را پیش بینی کرده ایم که روزانه و با حضور همکاران جلسات آن تشکیل می شود.

وی با اشاره به توجه ویژه به برگزاری نماز جماعت و سخنرانی امام جماعت به صورت روزانه، افزود: علاوه بر این برگزاری محفل های انس با قرآن کریم در مساجد و فرهنگسراها و حمایت و پشتیبانی از اینگونه محافل را به طور جدی و با توجه به جلساتی که قبلا تشکیل شده، در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه فضاسازی در سطح شهر و تبلیغات محیطی رمضان توسط این مدیریت و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته، گفت: در راستای اقدامات رسانه ای نیز مسابقه عکس ساده ترین و سالمترین سفره افطاری را برای عموم شهروندان پیش بینی کرده ایم و مسابقه اینترنتی رمضان را نیز اجرا می کنیم.

احمدزاده تصریح کرد: برگزاری جشن اکرام به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و توزیع افطاری از طریق خیرین در محله های کم برخوردار شهر را برنامه ریزی کرده ایم و از این طریق از خیرین محترم دعوت می کنیم تا در اینگونه برنامه هایمان مشارکت کنند.

وی با اشاره به شب های قدر و ایام شهادت حضرت امام علی(ع) ادامه داد: فضای سازی شهر و عزاداری خیابانی در ایام شهادت امام علی (ع) را پیش بینی کرده ایم و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مراسم شبهای احیا را به صورت باشکوهی برگزار خواهیم کرد.

احمدزاده یادآور شد: همچنین در بحث تبلیغات محیطی نیز درج شعار و پیام‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با ماه مبارک رمضان را بر روی بیلبوردهای شهری و همچنین نصب بنر و استفاده از ظرفیت تلویزیونهای شهری با یاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری را آغاز کرده ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت تبیین رمضان و فلسفه و ضرورت آن در نسل های آینده، برگزاری جشن روزه اولی ها را توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی قطعا امسال خواهیم دید.

احمدزاده با اشاره به آخرین جمعه رمضان و روز قدس اظهار کرد: علاوه بر اقدامات در حوزه تبلیغات محیطی و آماده سازی فضا برای راهپیمایی این روز، برگزاری مسابقه "نامه ای به یک کودک فلسطینی" در سطح مدارس ارومیه را اجرایی می کنیم و قصد داریم نامه های منتخب چند تن از دانش آموزان را به دستان کودکان مظلوم فلسطینی برسانیم.

وی یادآور شد: همچنین در تمامی معاونتها، مناطق، سازمانها و ادارات وابسته شهرداری ارومیه برنامه ها و اقداماتی در راستای ماه مبارک رمضان به صورت مستقل و یا به صورت مشارکتی با مساجد، هیئات مذهبی و سازمانهای مردم نهاد را شاهد خواهیم بود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: همزمان با عید فطر نیز جشن بزرگ رمضان را در ائللرباغی اجرا خواهیم کرد و با این جشن وارد جشن ها و جشنواره های تابستانه و عنوان دار شهرداری ارومیه طی فصل مسافرت هموطنان برای جذب گردشگر خواهیم شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات