امانتداری وظیفه سنگینی است و همه باید حافظ منافع وزارت نیرو باشیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه سومین جلسه هم اندیشی شرکت که با حضور مدیرعامل, معاونین, مدیران ارشد و میانی و روسای گروه ها و همکاران بخش های مختلف شرکت در سالن آمفی تئاتر برگزار شد مدیر عامل بر امانتداری و حفاظت از منابع و منافع وزارت نیرو به عنوان سرمایه ای که باید حامی و منادی توسعه باشد تاکید کرد.

در این نشست نخست شیخی فر مدیر دفتر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت با خیرمقدم به همکاران و دعای قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان, برگزاری این جلسات و استمرار آن را نشانه تحول در شرکت دانست و از همه همکاران خواست تا با پیشنهادها و نظرات خود در بهبود ارتقای ارتباطات موثر سازمانی مشارکت نمایند. وی مدیریت مشارکتی را عاملی مهم برای تحول و استمرار مدیریت بهینه سازمانی دانست و بر لزوم آن تاکید نمود .

ادامه جلسه با پخش فیلم مستند و کوتاه مدیریت سیلاب فروردین ماه توسط شرکت آب منطقه‌ای و همه همکاران دخیل در مدیریت سیلاب و به ویژه ستاد فرماندهی سیلاب همراه بود. در ادامه  مرادی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت به همراه  مدیران دفاتر حفاظت کیفی , مهندسی رودخانه ها و سواحل,  بهره برداری و نگهداری از سدها و شبکه های آبی و دفتر حفاظت منابع آب زیرزمینی در این نشست حضور یافت. مرادی با گزارشی مفصل از اقدامات انجام شده در این معاونت از همکاری و هماهنگی همه کارشناسان و مدیران بخش‌های مختلف تقدیر کرد.  وی با اشاره به فعالیت‌های ماندگار در سیلاب اخیر و نیز برنامه‌های پیش رو برای حفاظت از منابع آب, رویکرد فعلی را رویکرد تعاملی و مثبت خواند و از همه همکارانی که در این دوران مشارکت داشتند تشکر نمود .

در ادامه این نشست طاهری رئیس گروه تحقیقات کاربردی به ارائه مقاله مشترک خود و درویشی مدیرعامل شرکت پرداخت. این مقاله که در سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک حائز رتبه برتر شده بود به بحث پیرامون مباحث اخلاق زمین‌شناختی در آب زیرزمینی پرداخته و مورد توجه قرار گرفت .

پایان بخش نشست سخنان درویشی مدیرعامل شرکت بود که ضمن تشکر از همکاری و مساعدت همه معاونت‌ها, مدیران و همکاران شرکت در روزهای دشوار سیلاب و سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه و افتتاح سه طرح مهم آبی در استان, با مروری بر فعالیت‌های انجام شده در شرکت روند را رو به جلو و مترقی دانست و با اشاره به تغییر و الزام آن در پیشبرد اهداف عالی وزارت نیرو, مشارکت هم اندیشی و رعایت امانتداری را جزو اصلی ترین رسالت سازمانی دانست که می تواند حامی منافع و منابع وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای کرمانشاه باشد. وی با اشاره به همدلی در ایام بحران سیلاب, تسری این مشارکت و همدلی به همه بخشهای سازمان را برای حرکت رو به جلو انکار ناپذیر دانست و آن را نشانه رشد و ترقی سازمانی ذکر کرد. درویشی با اشاره به وضعیت اقتصادی و شرایط تحریم کشور و رعایت صرفه جویی بر مدیریت هزینه ها تاکید و اشاره داشت الگوی ما برای تامین معیشت همکاران الگوی شرکتهای موفق است اما نباید از این نکته غافل شد که ما امانت دار منافع و منابع شرکت و وزارت نیرو هستیم و باید با جدیت تمام این امانتداری را به نحو احسن به انجام برسانیم. درویشی  اخلاق, امانتداری, اهتمام در حفظ سرمایه های سازمانی و لزوم مشارکت همه همکاران در حرکت رو به جلوی شرکت را الزاماتی دانست که می‌تواند در مدیریت سازمانی همه را منتفع سازد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

منبع خبر

شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات