تعویض پمپ شناور مجتمع آبرسانی علی اسلامی کلاله/ مشکل قطعی آب ۴روستا در کمتر از ۱۲ ساعت رفع شد

تعویض پمپ شناور مجتمع آبرسانی علی اسلامی کلاله/ مشکل قطعی آب ۴روستا در کمتر از ۱۲ ساعت رفع شد

مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کلاله از رفع قطعی آب شرب چهار روستای این شهرستان خبر داد و گفت: پمپ شناور مجتمع آبرسانی علی اسلامی کلاله دچار مشکل شده بود که تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسین سعیدی راد با اعلام خبر فوق، افزود: با تعویض پمپ شناور چاه مجتمع آبرسانی علی اسلامی کلاله مشکل قطعی آب آشامیدنی ۴ روستا مرتفع شد.

وی ادامه داد: پمپ شناورچاه مجتمع آبرسانی علی اسلامی کلاله عصر دیروز دچار مشکل شده بود که با تلاش شبانه روزی و بی وقفه همکاران مدیریت امور آبفار شهرستان کلاله در ماه مبارک رمضان ساعت ۳ بامداد و در کمتر از ۱۲ ساعت، این مشکل برطرف شد.

به گفته سعیدی راد، با خرابی الکترو پمپ شناورچاه مجتمع آبرسانی علی اسلامی کلاله آب آشامیدنی روستاهای علی اسلامی، طوقه، بارانی و گیلان تپه قطع شده بود که به همت اکیپ مدیریت آبفار این شهرستان، آب آشامیدنی اهالی این روستاها وصل شد.

مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کلاله جمعیت بهره مند از این تلاش جهادی را ۲۷۹۴ نفر اعلام کرد و گفت: در مدت قطعی آب، روستاهای فوق از طریق تانکر سیار، آبرسانی می شدند.

وی در خاتمه با بیان این نکته که ۹۵ روستا تحت پوشش مدیرامور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کلاله است، افزود: ۲۰۰۴۰ مشترک با ۷۱۶۴۹ نفر از نعمت آب شرب پاسدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات