همکاری صنایع برای عبور از پیک بار تابستانی یک ضرورت است

همکاری صنایع برای عبور از پیک بار تابستانی یک ضرورت است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

همکاری صنایع برای عبور از پیک بار تابستانی یک ضرورت است

با حضور مدیران عامل شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی و مدیران شرکت توزیع برق استان سمنان، جلسه هماهنگی نحوه همکاری صنایع در برنامه پاسخگوئی بار تابستانی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این نشست گفت: برنامه ۰۹۸ ؛ برای عبور از پیک بار تابستان امسال برنامه ریزی شده و اصل این موضوع برعدم اعمال خاموشی می باشد.

سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که سالیانه به طور متوسط حدود شش درصد رشد مصرف داریم افزود: پیش بینی این است که در تابستان به دلیل افزایش دما و استفاده از سیستم های سرمایشی رشد قابل توجهی درمصرف برق داشته باشیم و با اجرای برنامه های پاسخگوئی بار توسط مشترکان صنعتی ، مدیریت سمت تقاضا را براساس تولید برق دربر خواهد داشت.

وی اظهارداشت: عمده بار شبکه در تابستان صرف دستگاه های برودتی می شود که حدود ۳۰ درصد مربوط به این بخش می باشد.

وی با ابراز این که برنامه ریزی صنایع برای عبور از پیک بار تابستان بسیار اثرگذار است تصریح کرد: عمده انتظار بر این است که شهرک های صنعتی استان در بازده زمانی ۲۵ خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری به صورت روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ مگاوات را مدیریت نمایند.

گفتنی است: در این نشست هم اندیشی پیرامون نحوه مشارکت صنایع در برنامه های پاسخگوئی بار، طرح کاهش یا قطع بار برنامه ریزی شده ، طرح ملی ذخیره عملیاتی، بهره گیری از مولّد اضطراری، برنامه زمان استفاده ( TOU )  و تفاهم نامه جابه جائی روزکاری شهرک صنعتی، بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

خاطرنشان می سازد: در این جلسه مدیران عامل شرکت توزیع برق و شرکت شهرک های صنعتی ، رئیس انجمن مدیران صنایع، نمایندگان سازمان صمت و اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی و همچنین مدیران عامل شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی استان سمنان در محل شرکت شهرک های صنعتی تشکیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات