بهره برداری از شهرداری تلخاب استان مرکزی با حضور رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها/ جمالی نژاد: توسعه متوازن روستایی برنامه مهم وزارت کشور است

بهره برداری از شهرداری تلخاب استان مرکزی با حضور رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها/ جمالی نژاد: توسعه متوازن روستایی برنامه مهم وزارت کشور است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: توجه به روستاها و شهر های کوچک و توسعه متوازن مناطق کمتر برخوردار، برنامه مهم وزارت کشور است .

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد که شامگاه پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت در آیین بهره برداری از شهرداری تلخاب تفرش سخن می گفت، افزود: گسترش متوازن روستاها و شهرهای کوچک از جمله شاخصه های توسعه پایدار کشور است و برای تحقق این مهم در کشور باید توزیع موثرو برنامه محور جمعیت در این مناطق ایجاد شود .
وی ادامه داد: توجه به روستاها و شهرهای کوچک عامل اصلی توسعه متوازن در کشور است .
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: شماری از روستاها ظرفیت مناسبی برای تبدیل به شهر را دارند که تلخاب از جمله این مناطق بود و با پیگیری مردم و مسئولان ارتقا یافت .
جمالی نژاد با یاد آوری استقبال مردم شهر تلخاب از مسئولان استان مرکزی در کمک به شهر شدن این منطقه، افزود: فردی که سکان مدیریت شهری تلخاب را به دست گرفته باید با جدیت در خصوص رفع مسایل مردم گام بردارد و وزارت کشور نیز در این راستا حمایت های لازم را دارد .
سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: همدلی، همراهی و استقبال مردم تلخاب از مسئولان بیعت دوباره با رهبر انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون شهدا و دولت تدبیر و امید بود و مسئولان استانی نیز وظیفه دارند برای رفع مشکلات مردم این شهر بکوشند .
وی افزود: تبدیل تلخاب به شهر نتیجه پیگیری ها و تزریق انگیزه مردم این شهر به مسئولان بود و باید از این فرصت برای شتاب بخشی به توسعه منطقه بهره برد .
سیدمحمد حسینی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: مشکل مجتمع دامداری شهر تلخاب پس از ۲۵ سال با پیگیری های صورت گرفته حل شده است .
وی افزود: مشکل این مجتمع، اختلاف هشت هکتار مردم شهر تلخاب با منابع طبیعی بود که با پیگیری های انجام شده و رای دادگاه به نفع مردم این شهر برطرف شد .
وی ادامه داد: دستور العمل بخشودگی سود و جرایم زیر یک میلیارد ریال از سوی بانک مرکزی به برخی بانک ها ابلاغ شده و افرادی که نسبت به تسویه اصل تسهیلات اقدام کنند سود و جرایم آنان بخشیده می شود .

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات