برخورد و جمع آوری اتباع از...

برخورد و جمع آوری اتباع از...

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد: از روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه اتباع بیگانه در میدان مرکزی میوه و تره بار مجاز به فروشندگی نخواهند بود و برخوردهای لازم با متخلفین صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد، محمد رضا دشتی رئیس سازمان گفت: از روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه اتباع بیگانه در میدان مرکزی میوه و تره بار مجاز به فروشندگی نخواهند بود و برخوردهای لازم با متخلفین صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در میدان میوه و تره بار مرکزی یزد پنجاه و پنج غرفه فعال وجود دارد که همه در دست ایرانی‌ها است که اکثراً یزدی هستند قرار دارد و صرفاً در شش غرفه که غرفه دار آن نیز ایرانی است تعدادی از اتباع حضور دارند که فروشندگی می کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد تصریح کرد: اخطارهای لازم به غرفه داران این شش غرفه داده شده است و از امروز اتباع بیگانه در میدان مرکزی مجاز به فروشندگی نخواهند بود و برخوردهای لازم با متخلفین صورت خواهد گرفت.

دشتی خاطر نشان کرد: اتباع بیگانه هیچ تصدی گری بر میدان و غرفه ندارند و آمار و ارقام‌هایی که در مورد فعالیت اتباع در میدان میوه و تره بار مرکزی یزد مطرح شده است به هیچ عنوان صحت ندارد و فروشندگی اتباع بیگانه در این شش غرفه نیز ناشی از نظارت ضعیف بوده که با تدابیری که اندیشیده شده دیگر شاهد آن نخواهیم بود.

وی افزود: اتباع بیگانه به صورت کارگری نیز در هر دو میدان میوه و تره بار یزد و شاهدیه حضور دارند که بیرون کردن این کارگران اتباع از این دو میدان بسیار سخت خواهد بود زیرا باید نیروی ایرانی پا به کار جایگزین برای آن‌ها وجود داشته باشد که در کوتاه‌مدت امکان پذیر و در دسترس نخواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات