آزادسازی بیش از ۲۰۰۰ متر مربع از تصرفات بستر سه رودخانه در محدوده...

مدیر امور آب تهران بزرگ از آزادسازی بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از بستر رودخانه کمرد، سیاهرود و جاجرود در قریه باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا نیکنام" با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی و آب های سطحی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی موضوع تبصره ۴ ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با پشتیبانی یگان انتظامی شهرستان، مساحتی به میزان "دو هزار متر مربع" از بستر رودخانه های کمرد، جاجرود وسیاهرود در قریه باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس آزاد سازی شد.

وی افزود: در این عملیات جمع آوری دیواره، فنس و آجر چینی موارد احیا شده آزادسازی قبلی بوده است که در قالب آزادسازی رودخانه از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید.

نیکنام تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات