رفع‌ تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از بستر ۳ رودخانه در تهران

رفع‌ تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از بستر ۳ رودخانه در تهران

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا نیکنام" با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی و آب‌های سطحی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی‌های لازم با اخذ دستور قضایی موضوع تبصره ۴ ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با پشتیبانی یگان انتظامی شهرستان، مساحتی به میزان "دو هزار متر مربع" از بستر رودخانه‌های کمرد، جاجرود و سیاهرود در روستاهای باغک و ترقیان از توابع شهرستان پردیس آزادسازی شد.
مدیر امور آب تهران بزرگ افزود: در این عملیات جمع آوری دیواره، فنس و آجر چینی موارد احیا شده آزادسازی قبلی بوده است که در قالب آزادسازی رودخانه از تصرف افراد سودجو خارج شد.
نیکنام تصریح کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نموده تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد:  این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد لازم را به‌عمل خواهد آورد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات