بازدید معاون جدید هماهنگی توزیع توانیر از مناطق سیل ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ، غلامعلی رخشانی مهر گفت : تامین برق یکی از موضوعات تعیین کننده پس از رانش، وزش باد شدید و سیلاب است که خوشبختانه با توجه به گزارشات ارائه شده از سوی مدیرعامل توزیع نیروی برق گلستان ، به محض پایین آمدن سطح آب در این شهرستان در سیلاب اخیر ، برق تمامی مشترکین وصل شده است و در گمیشان نیز برق هیچ مشترک عمومی قطع نشده است که این بیانگر عملکرد خوب مجموعه توزیع نیروی برق گلستان در مواجه با سیلاب است.
وی افزود: از شرکت توزیع نیروی برق گلستان درخواست کردیم تا برآوردی دقیقی از میزان خسارت وارده ناشی از سیل ، رانش و طوفان به شبکه های توزیع در سطح استان ارائه نماید تا بتوان این خسارت ها را جبران کرد.
معاون جدید هماهنگی توزیع توانیر ادامه داد : در سیلاب اخیر در کل کشور خسارتهای جدی به شبکه های برق وارده شده که با گرم تر شدن هوا این خسارتها خود را بیشتر نشان می دهد .
در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : در اواخر سال ۱۳۹۷ در غرب و مرکز استان با طوفان و در شرق استان با رانش زمین مواجه بودیم که خوشبختانه پس از ۲ الی ۳ روز این مشکلات رفع شد و تمامی مشترکین از نعمت برق برخوردار بودند.
علی اکبر نصیری افزود : اما از روز یکم فروردین ماه امسال با ورود سیلاب به آق قلا برق مشترکینی که سطح آب به اندازه ای که به تابلوها ورود پیدا کرد جهت برقراری ایمنی ، قطع گردید و تا جایی که امکان داشت از ترانس های مجاور برق آنها وصل بود.
وی ادامه داد : نیروهای سیمبان و اکیپ های عملیاتی به جهت بالا بودن سطح آب و عدم مهیا بودن بودن تردد با خودرو ، با تراکتور و قایق در سیبلاب اخیر به خدمات دهی پرداختند.

نصیری اضافه نمود : طبق برآوردهای اولیه که تا کنون صورت گرفته خسارتهای ناشی از سیل ، رانش و طوفان به شبکه های برق استان بیش از ۳۵ میلیارد تومان است که آق قلا بیشترین خسارت را از آن خود کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت : سیل اخیر به ساختمان توزیع نیروی برق آق قلا نیز ورود پیدا نمود که این سومین بار است که این سیلاب به داخل ساختمان نفوذ کرده است .

وی در پایان از کلیه همکاران مجموعه توزیع نیروی برق گلستان که در سیلاب اخیر کمک رسان مردم سیل زده بودند تقدیر و تشکرکرد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات