مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده تاکید کرد؛ ...


به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ در این نشست با تشکر از همکاری و همیاری شرکت های تابعه وزارت نیرو در مقابله با سیلاب، اظهار داشت: تنها حس هم خانواده بودن می تواند تعبیر درستی از همکاری های صورت گرفته شرکت های تابعه وزارت نیرو در سیل خوزستان باشد و این همدلی و یکی بودن یادآور روزهای جنگ بود.
وی تصریح کرد: همکاران به صورت خودجوش برای حفظ پست های برق به کمک ما آمدند و شرکت های پیمانکاری که با این شرکت نیز سابقه همکاری داشتند اعلام آمادگی برای همکاری کرده بودند و بعضی از آنها نیز در عملیات های نگهداری پست ها شرکت داشتند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان این همکاری و همدلی در مجموعه خانواده وزارت نیرو را عاملی دانست تا با همه سختی ها و شدت بحران سیل، در شبکه کوچکترین خاموشی رخ ندهد.

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده نیز در این نشست از تلاش های صورت گرفته در حفظ شبکه تشکر کرد و آن را اقدام ارزنده ای خواند که نشان از توان مدیریتی در صنعت برق خوزستان است.

مولود شیوا افزود: استفاده از ظرفیت اجتماعی بانوان در مدیریت مصرف می تواند کمک حال صنعت برق کشور باشد و استفاده از این ظرفیت کمک می کند تا هدر رفت انرژی به حداقل برسد.

فرانک موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در این جلسه با تشکر از اقدامات انجام شده صنعت برق خوزستان در حفظ پایداری شبکه برق در سیلاب، تاکید کرد: در سیلاب اخیر همدلی و همکاری مثال زدنی بین مردم و دولت بوجود آمده بود و در مدار بودن برق کمک کرد تا ابعاد دشواری های سیل بیشتر نشود.

شهناز احمدی روزبهانی مشاور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در امور زنان و خانواده که میزبانی این بازدید و نشست را بر عهده داشت نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده این امور و برنامه های آن ارائه کرد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات