حضور سرپرست آبفار خراسان رضوی به مناسبت هفته معلم در مدرسه روستایی کاظم آباد پنجشنبه مشهد

حضور سرپرست آبفار خراسان رضوی به مناسبت هفته معلم در مدرسه روستایی کاظم آباد پنجشنبه مشهد

سرپرست آبفار خراسان رضوی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در دبستان کاظمیه مشهد ضمن تبریک به مدیریت و کادر آموزشی، از نقش سازنده معلمان در تربیت آینده سازان میهن اسلامی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، محمد سهرابی در حالی که از سوی رئیس اداره روابط عمومی آبفار خراسان رضوی و مدیر امور آبفار مشهد همراهی می شد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در یکی از مدارس ابتدایی دخترانه روستای کاظم آباد پنجشنبه مشهد ضمن تبریک این روز و اهداء تقدیرنامه هایی به معلمان پرتلاش و دلسوز،  در یکی از کلاس های درس حاضر شد و در جمع دانش آموزان، معلمان و سرگروه آموزشی بخش تبادگان مشهد، نقش معلمان را به عنوان مجریان آموزشی عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار حیاتی دانست.

سهرابی گفت: فرهنگ سازی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب یک وظیفه همگانی است و آغاز آن از سطح مدارس بسیار ارزشمند بوده و بیشترین بازدهی را خواهد داشت و در نتیجه منجر به حفظ منابع آبی برای نسل های آینده خواهد شد.

وی ضمن بیان مشکلات موجود در حوزه آب شرب از دانش آموزان خواست گزارش هرگونه اتفاق از جمله ترکیدگی لوله و انشعابات غیرمجاز و … را به سامانه تلفنی ۱۵۲۳ اطلاع دهند.

همچنین به دانش آموزانی که به پرسش های مطرحه شده پاسخ صحیح دادند به رسم یادبود هدایایی اهداء گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات