بازدید مسئولان شهرداری وشورای اسلامی شهر اراک ازرونداجرای شبکه فاضلاب در منطقه کرهرود

بازدید مسئولان شهرداری وشورای اسلامی شهر اراک ازرونداجرای شبکه فاضلاب در منطقه کرهرود


۸۰۰x۶۰۰ Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

یکی ازاعضاء شورای اسلامی کلانشهر اراک ، مدیران شهرداری منطقه ۳اراک و مدیر امور آب و فاضلاب این شهر به همراه مدیران ستادیی بخش اجرایی فاضلاب از رونداجرا خط فاضلاب منطقه کرهرود بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی مهندس سعید سرآبادانی مدیرامورآب وفاضلاب شهرستان اراک ضمن ارائه توضیحاتی در مورد اجرای شبکه فاضلاب در منطقه کرهرود شهر اراک گفت : شبکه جمع آوری فاضلاب در ۷۰ درصد از منطقه کرهرود اجرا شده و ۳۰ درصد باقیمانده از این منطقه از محله هایی هستندکه ازنظرمعبرخط فاضلاب مشکل دارند.

وی با اشاره به دلایل کندی روند اجرای شبکه فاضلاب در ۳۰ درصد باقیمانده از این منطقه تصریح کرد: با توجه به حساسیت اجرای شبکه به دلیل واقع شدن بخشی از منازل مسکونی این منطقه درطرف دیگر رودخانه کرهرود و لزوم عبور از رودخانه و همچنین قنواتی که درمنطقه جاری می باشند ، لازم است اجرای کار بسیار حساس و با دقت انجام شود که البته این موضوع مستلزم همکاری شهرداری و همچنین شرکت سهامی آب منطقه ای می باشد.

سرآبادانی با اعلام اینکه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب درسطح شهراراک بالغ بر ۹۷ درصدپیشرفت فیزیکی داشته و حدود ۹۸۵ کیلومترشبکه اصلی وفرعی فاضلاب درمداربهره برداری قراردارد اظهار داشت:در تلاشیم علیرغم محدودیتهای اعتباری که وجود دارد درسال ۹۸ این پیشرفت را به ۱۰۰ درصد برسانیم .

نویسنده:زهرا طراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات