حاج مهدی برهانی نژاد در نمازجمعه این هفته شهرستان زرند: درب شورای شهر به روی رسانه های گروهی باز است .

حاج مهدی برهانی نژاد در نمازجمعه این هفته شهرستان زرند: درب شورای شهر به روی رسانه های گروهی باز است .

بیستم اردیبهشت و پنجمین روز از ماه رمضان ، مهندس حاج مهدی برهانی نژاد عضو . سخنگو . مسئول کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و رئیس شورای شهرستان زرند و عضو شورای استان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه بود .

مهندس برهانی نژاد مهمترین اقدام شورای شهر را انتخاب شهردار دانست و افزود : خدا را شاکریم که در این انتخاب سربلند هستیم . اقدامات شایسته و کم نظیر آقای مهندس مهدلو شهردار محترم که رضایت شهروندان و مسئولین شهر را بدنبال داشته است ، موجب خرسندی همه اعضاء شورا از این انتخاب شایسته گردیده است .

ایشان افزایش بودجه شهرداری توسط شورای شهر را زمینه پیشرفت و فعالیت بیشتر شهرداری دانست و با اشاره به افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهرداری در سال ۹۷ و ۶۰ درصدی سال ۹۸ ، و تقدیر از زحمات شهردار محترم کارکنان خدوم شهرداری اظهار داشت : بودجه ۲۰ میلیاردی سال ۹۶ و سالهای قبل از آن تحقق پیدا نمیکرد اما بودجه ۳۲ میلیاردی سال ۹۷ با تلاش و جدیت شهردار و پیگیریهای شورای شهر به طور کامل محقق گردید و امیدواریم بودجه چهل میلیاردی سال ۹۸ هم به طور کامل محقق خواهد شد .

مسئول کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر زرند از حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر خبر داد و اذغان داشت : حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر اقدامی بود که در گذشته چندان اهمیت داده نمی شد. اما اکنون درب شورای شهر به روی رسانه های گروهی باز است .

وی با اشاره به تغییر سیاستهای شورا در تخفیفات عوراضات شهرداری گفت : در سالهای گذشته بسته های تشویقی و تخفیفات عوراض به آخر سال اختصاص می یافت بدین ترتیب کسانی تشویق می شدند که عوارض خود را به موقع پرداخت نمیکردند.

اما رویکرد شورای پنجم این روند را تغییر داد و تخفیفات به نیمه اول سال اختصاص داده شد .

و شهروندانی که در فروردین ماه عوارض خود را پرداخت کنند از بیشترین تخفیفات برخوردار خواهند بود .

وی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ آسفالت در سطح شهر اذعان داشت : برای برقراری عدالت در برخورداری شهروندان از این پروژه ، شهر به چهار منطقه تقسیم و هر چهار منطقه به طور مساوی از پروژهای عمرانی و آسفالت بهره‌مند شدند.

ایشان در خصوص شهرک مسکن مهر گفت : این شهرک هنوز به شهرداری واگذار نشده ، به محض اینکه پیمانکاران نسبت به انعقاد قرارداد با شهرداری اقدام نمایند از خدمات بیشتری بهره مند خواهند شد .

البته اکنون هم شهرداری نسبت به تنظیف و جمع آوری زباله در آن منطقه اقدام میکند.

مهندس برهانی نژاد در پاسخ به اهانت رئیس جمهور آمریکا به سپاه پاسداران گفت :شورای شهر زرند در پاسخ به این اقدام بیشرمانه و در تکریم از مجموعه ارزشمند سپاه پاسداران ، یکی از خیابانهای شهر را به نام سپاه پاسداران تغییر نام داد .

رئیس شورای شهرستان اجرای فاضلاب شهری را نقطه امید و عطف شهر زرند دانست .

وی گفت : بطور جدی پیگیر این موضوع هستیم و بسیاری از اقدامات اولیه انجام شده و این طرح با سرمایه گذاری شرکت فولاد ایرانیان زرند در نیمه اول سال ۹۸ آغاز خواهد شد .

ایشان از همه مسئولین شهر و شهروندان زرند همکاری و همیاری لازم را برای به سرانجام رساندن این طرح خواستار شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات